Jag äger bara en gammal läskback att förvara skivor i, dock finns det desto fler flyttkartonger att använda.
Lägger man ner skivorna i en flyttkartong så kommer det att ligga huller om buller när man är färdigflyttad.
På lördag går flytten. Hjälp!

Moderator: Redaktörer
DorreN skrev:Tack för förslagen. Kudde och flyttkartong har slagit med. Den där kartongen på 31x31 låter ju jäkligt smart. Fick mina mobile fidelity-skivor i en sådan senast. tyvärr uppeldad.
Pappkasse får det bli.
petersteindl skrev:DorreN skrev:Tack för förslagen. Kudde och flyttkartong har slagit med. Den där kartongen på 31x31 låter ju jäkligt smart. Fick mina mobile fidelity-skivor i en sådan senast. tyvärr uppeldad.
Pappkasse får det bli.
Pips: Gör alltid dubbla papperskassar. Skivorna väger en hel del.
petersteindl skrev:DorreN skrev:Tack för förslagen. Kudde och flyttkartong har slagit med. Den där kartongen på 31x31 låter ju jäkligt smart. Fick mina mobile fidelity-skivor i en sådan senast. tyvärr uppeldad.
Pappkasse får det bli.
Pips: Gör alltid dubbla papperskassar. Skivorna väger en hel del.
Perfector skrev:Apgammal tråd, men ändå.
Låt ingen flyttfirma packa skivorna.
dom har ingen aning om nånting.
Mina 1200 Vinyler packades från Ö till A men sista bunten hamnade först i kartongen så ännu efter nästan 2 år sedan flytt hittar jag felsorterat i hyllan.
DorreN skrev:Perfector skrev:Apgammal tråd, men ändå.
Låt ingen flyttfirma packa skivorna.
dom har ingen aning om nånting.
Mina 1200 Vinyler packades från Ö till A men sista bunten hamnade först i kartongen så ännu efter nästan 2 år sedan flytt hittar jag felsorterat i hyllan.
Så längesen var det inte sen jag flyttade. Har precis börjat sätta golvlister i första rummet.
DorreN skrev:PerStromgren skrev:Vad är problemet, mera exakt?
Att flytta skivorna ifrån den gamla till den nya lägenheten.
Morello skrev:Hur i helsike kan det vara ett problem?DorreN skrev:Att flytta skivorna ifrån den gamla till den nya lägenheten.PerStromgren skrev:Vad är problemet, mera exakt?![]()
Packa ned dom i flyttkartonger - lämpligtvis.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster