Drömmen har blivit levande.
Mvh
Peter
Moderator: Redaktörer
ErikAndersson skrev:Oppsan,oppsan! Här har jag missat något! Men jag har inte varit speciellt verksam på forumet på sista tiden. Det har sina orsaker (inte HiFi relaterade). Jag fick ett samtal från Sladd (mässarrangören) där han meddelade att jag vunnit detta prestigefyllda pris. Jag blev väldigt paff och naturligtvis mycket stolt över denna utnämning.
Jag vill här ta tillfället i akt och hjärtligen tacka alla som röstat på mig.
Tyvärr har jag ingen möjlighet att vara på plats i Göteborg och ta emot priset, men min gode vän och kollega Lennart tar emot priset i mitt ställe, vilket jag är honom mycket tacksam för.
Och än en gång: TACK!
ErikAndersson skrev:Oppsan,oppsan!
Harryup skrev:Rörande.
Stort grattis.
Svante skrev:Det är fö trevligt att se att så många röstar på mig, men jag är inte nominerbar eftersom jag inte kommer att vara på Arken. Men tack för tanken!
paa skrev:Svante skrev:Det är fö trevligt att se att så många röstar på mig, men jag är inte nominerbar eftersom jag inte kommer att vara på Arken. Men tack för tanken!
Är reglerna ändrade?
Svante skrev:I förstainlägget står det att man måste "kunna ta emot pris på Arken".
Nattlorden skrev:Räcker det inte nu? Det är en värdig pristagare och om de som delar ut priset är nöjda, så behöver det väl inte sölas ned här?
Nattlorden skrev:Räcker det inte nu? Det är en värdig pristagare och om de som delar ut priset är nöjda, så behöver det väl inte sölas ned här?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster