Moderator: Redaktörer

zapanasta skrev:Mkt snygga,men väljer man design själv så blir ju allt unikt på sitt sätt..
Nattlorden skrev:zapanasta skrev:Mkt snygga,men väljer man design själv så blir ju allt unikt på sitt sätt..
Jag har inte valt, bara köpt.
zapanasta skrev:Ja dom är jättefina och låter säkert jättebra också,men inget serietillverkat som sagt som det kommer att skrivas om som nån vintageklassiker om en 20-30 år![]()
Öhmans alster kommer det nog att skrivas om i orginalutförande som han tillhandlahåller,men inga specifika färger/matreal osv som gemene man valt själv

zapanasta skrev:Förstår inte vad som är problemet,är det jag eller du som är dum?
Jag efterfrågar sällsynta serietillverkade högtalare som var/är tillgängliga för vem som helst,uppfyller dina kriterier det?
bakerman22 skrev:zapanasta skrev:Förstår inte vad som är problemet,är det jag eller du som är dum?
Jag efterfrågar sällsynta serietillverkade högtalare som var/är tillgängliga för vem som helst,uppfyller dina kriterier det?
Nope. Det stod aldrig någonstans att tråden handlar om serietillverkade talare innan du lade till det.
Det var därför jag skrev som jag skrev.
På det här forumet gäller det att vara tydlig.![]()
Och det jag åsyftade var Komoroks i68 es-s.![]()
Mina i56 tror jag var par nr. 22 eller 23, så det finns inte jättemånga av dom heller.
20-25 par på hela planeten måste anses vara "ganska" sällsynt. För att inte tala om Komoroks enda par...
bakerman22 skrev:zapanasta skrev:Förstår inte vad som är problemet,är det jag eller du som är dum?
Nope. Det stod aldrig någonstans att tråden handlar om serietillverkade talare innan du lade till det.
Det var därför jag skrev som jag skrev.
På det här forumet gäller det att vara tydlig.![]()
Och det jag åsyftade var Komoroks i68 es-s.![]()
Mina i56 tror jag var par nr. 22 eller 23, så det finns inte jättemånga av dom heller.
20-25 par på hela planeten måste anses vara "ganska" sällsynt. För att inte tala om Komoroks enda par...
zapanasta skrev:Mkt snygga,men väljer man design själv så blir ju allt unikt på sitt sätt..
Trodde vi pratade serietillverkade högtalare som den här exempelvis som nån gång i tiden varit tillgänglig för vem som helst,säkert inte det lättaste att hitta misstänker jag![]()
zapanasta skrev:Förstår inte vad som är problemet,är det jag eller du som är dum?

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 21 gäster