Moderator: Redaktörer
Perfector skrev:Låter väldigt likt begreppet att låta var och en bli salig efter sin egen fason
Fjonkalicious skrev:Det verkar vara flera som tror att jag vill påverka någons val av stereo. Det vill jag inte. Jag vill att folk skall lära sig göra en kvalitativ bedömning och klaga när det är skitdåligt.
Jag bryr mig om eller hur folk lagar mat i hemmen. Men om du blir serverad något som är dåligt på restaurang så hoppas jag att folk klagar.
Jag vill kunna gå på konsert utan dist.
ottovonkopp skrev:Sämsta någonsin, Yngwie Malmsteen på Trädgården i Göteborg. Ren tortyr.
Bill50x skrev:Jag var inte där men håller med. Varhelst denna man spelar så är det tortyr. Hur kan en sådan sopa vara så erkänd? Det enda han kan är att spela så många toner som möjligt per sekund...
/ B
Bill50x skrev:ottovonkopp skrev:Sämsta någonsin, Yngwie Malmsteen på Trädgården i Göteborg. Ren tortyr.
Jag var inte där men håller med. Varhelst denna man spelar så är det tortyr. Hur kan en sådan sopa vara så erkänd? Det enda han kan är att spela så många toner som möjligt per sekund...
/ B
jeff_belowski skrev:Var det där ett flamebait?
Fjonkalicious skrev:Det verkar vara flera som tror att jag vill påverka någons val av stereo. Det vill jag inte. Jag vill att folk skall lära sig göra en kvalitativ bedömning och klaga när det är skitdåligt.
Jag bryr mig om eller hur folk lagar mat i hemmen. Men om du blir serverad något som är dåligt på restaurang så hoppas jag att folk klagar.
Jag vill kunna gå på konsert utan dist.
Perfector skrev:Är det bara jag, eller spårar tråden ur nu?
Sanny_X skrev:Perfector skrev:Är det bara jag, eller spårar tråden ur nu?
Det är bara du.
Nattlorden skrev:det är nog bara de som inte vill ha rött i steken som skulle göra det, skulle jag tro.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster