joakimfors skrev:För övrigt tror jag trådstartaren ämnar trolla.
Ja, det är väl uppenbart. Men vi gillar ju att blir trollade här på Faktiskt, så det är väl ok?
Moderator: Redaktörer
joakimfors skrev:För övrigt tror jag trådstartaren ämnar trolla.
Svante skrev:joakimfors skrev:För övrigt tror jag trådstartaren ämnar trolla.
Ja, det är väl uppenbart. Men vi gillar ju att blir trollade här på Faktiskt, så det är väl ok?
Bill50x skrev:Svante skrev:joakimfors skrev:För övrigt tror jag trådstartaren ämnar trolla.
Vad är det för skillnad på provocera och trolla (i det här fallet)?
/ B
2-ch skrev:Jag lagrar min musik i Flac.
Lossless, öppet och metadata. Vad mer behövs.
Ok det har sina nackdelar. Bökigt blir det om jag vill Masvis:a en låt snabbt.
Sen så vill min aj-pod inte veta av det formatet.
Å andra sidan är det ömsesidigt, jag vill knappt veta av den heller.
ottovonkopp skrev:Masvis funkar med flac. Bara att ange var flac.exe ligger. Eller menar du att det är bökigt på något annat sätt?
ostmaccan skrev:Masvis klarar nämligen inte 24 bitars flac. Det blir väldigt intressanta analyser då.
MagnusÖstberg skrev:FLAC är oxfilé. Riktigt gott om det görs rätt.
bassman skrev:MagnusÖstberg skrev:FLAC är oxfilé. Riktigt gott om det görs rätt.
Men hur kan det gå fel med FLAC..?
Menar du mp3 som är konverterade till FLAC, typ att man häller vatten i spriten så det skall se "mer ut"?
Isaac skrev:Jag föredrar bara kallpressade fina äkta grejer när jag håller på med hifi. Kallpressad vinyl och olivolja. Man fyller rummet med rökelse då tycker ljudet det är roligt att åka fort, det blir därför ett glad ljud.
Bill50x skrev:Isaac skrev:Jag föredrar bara kallpressade fina äkta grejer när jag håller på med hifi. Kallpressad vinyl och olivolja. Man fyller rummet med rökelse då tycker ljudet det är roligt att åka fort, det blir därför ett glad ljud.
Har du rökt på nu igen?
/ B
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster