Moderator: Redaktörer
bootstrap skrev:Kan passa på att tipsa om Shazam. En app till mobilen som lyssnar och identifierar låten och sparar alla låtar i en lista. Den lägger också till låtarna i en spotify lista jag har men det funkar tyvärr inte varje gång.
Svante skrev:För övrigt är det där en ganska rolig demo, som jag tänkte sno...
Almen skrev:Svante skrev:För övrigt är det där en ganska rolig demo, som jag tänkte sno...
Hon hade ju dock helt fel i en sak.
Svante skrev:Almen skrev:Svante skrev:För övrigt är det där en ganska rolig demo, som jag tänkte sno...
Hon hade ju dock helt fel i en sak.
Ok, vad då?
Poppy Crum skrev:Everybody knows that one.
Almen skrev:Svante skrev:Almen skrev:Hon hade ju dock helt fel i en sak.
Ok, vad då?Poppy Crum skrev:Everybody knows that one.
bootstrap skrev:[ Spotify ][ SWP ]
Edit:
Kan passa på att tipsa om Shazam. En app till mobilen som lyssnar och identifierar låten och sparar alla låtar i en lista. Den lägger också till låtarna i en spotify lista jag har men det funkar tyvärr inte varje gång.
RogerGustavsson skrev:bootstrap skrev:Kan passa på att tipsa om Shazam. En app till mobilen som lyssnar och identifierar låten och sparar alla låtar i en lista. Den lägger också till låtarna i en spotify lista jag har men det funkar tyvärr inte varje gång.
Finns även en som heter TrackID. Nu går det i regel bet på att identifierar klassisk musik eller annan musik utanför hitlistorna.
music4ever skrev:bootstrap skrev:[ Spotify ][ SWP ]
Edit:
Kan passa på att tipsa om Shazam. En app till mobilen som lyssnar och identifierar låten och sparar alla låtar i en lista. Den lägger också till låtarna i en spotify lista jag har men det funkar tyvärr inte varje gång.
Skitbra app. Hörde en låt i en youtube video som jag inte visste vilken det var. Det fixade appen på 5 sekunder och sen blev det discogs, så nu är den på väg hit.[ YouTube ]
Almen skrev:Svante skrev:Almen skrev:Hon hade ju dock helt fel i en sak.
Ok, vad då?Poppy Crum skrev:Everybody knows that one.
bootstrap skrev:RogerGustavsson skrev:bootstrap skrev:Kan passa på att tipsa om Shazam. En app till mobilen som lyssnar och identifierar låten och sparar alla låtar i en lista. Den lägger också till låtarna i en spotify lista jag har men det funkar tyvärr inte varje gång.
Finns även en som heter TrackID. Nu går det i regel bet på att identifierar klassisk musik eller annan musik utanför hitlistorna.
Ser nu att det jag skrev kanske kan feltolkas, det är spotify listan som inte alltid uppdateras med Shazam har bara misslyckats att hitta rätt låt en gång för mig. Men jag har nog mest shazamat modern musik.
Men du upplever TrackID som bättre? Får nog testa den också då
Lazyworm skrev:Och jag är lite besviken på dig Svante. Att du inte känner igen en av de bästa rocklåtar av vår tid!
bootstrap skrev:RogerGustavsson skrev:
RogerGustavsson skrev:bootstrap skrev:RogerGustavsson skrev:
Det vet jag inte eftersom TrackID misslyckas så ofta med den musiktyp jag mest lyssnar på.
darkg skrev:bootstrap skrev:RogerGustavsson skrev:
Ser nu att det jag skrev kanske kan feltolkas, det är spotify listan som inte alltid uppdateras med Shazam har bara misslyckats att hitta rätt låt en gång för mig. Men jag har nog mest shazamat modern musik.
Ha, den verkar faktiskt fungera! Jag vill ha en kanot av Rövsvett: Inga problem. Och den klättrade väl aldrig så högt på listorna, vad nu det kan komma sig. Cover art inunder ett sedlighetens spoilerskynke:Spoiler:Visa
RogerGustavsson skrev:bootstrap skrev:RogerGustavsson skrev:
Det vet jag inte eftersom TrackID misslyckas så ofta med den musiktyp jag mest lyssnar på.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], guwt och 17 gäster