Just på och av knappen är extra intressant pga den lyser upp och recieverm säger klick.
Moderator: Redaktörer
Jodah skrev:Den här är inte mekanisk, det är maskinisten som är manisk
NADifierad skrev:Inga intryckta centrumdomar än?
Jodah skrev:NADifierad skrev:Inga intryckta centrumdomar än?
Han når inte dit än.
Det har dock mina andra två barn lyckats med tidigare
2-ch skrev:Några snabba på-av manövrar får den magiska röken att lämna säkringen i min förstärkare i alla fall.
Elfsberg skrev:Strömbrytare på nätlist(en) rekommenderas starkt. Eller fjärrstyrd brytare, kjell.com har sålt ut sin billigaste variant för 79 kr ett tag.
Elfsberg skrev:För övrigt verkar det vara väldigt viktigt för många medlemmar på detta forum att allting ska slås på med en knapp eller annan dyl tvångstanke om optimering och jag finner det fanimej bisarrt hur man kan lägga energi på något så fånigt.
2-ch skrev:Elfsberg skrev:För övrigt verkar det vara väldigt viktigt för många medlemmar på detta forum att allting ska slås på med en knapp eller annan dyl tvångstanke om optimering och jag finner det fanimej bisarrt hur man kan lägga energi på något så fånigt.
Kan inte hålla med om det.
Jag ser att det kan finns ett behov om man har en större anläggning.
Elfsberg skrev:För övrigt verkar det vara väldigt viktigt för många medlemmar på detta forum att allting ska slås på med en knapp eller annan dyl tvångstanke om optimering och jag finner det fanimej bisarrt hur man kan lägga energi på något så fånigt.
Elfsberg skrev:Det jag reagerar på är ansträgningen som vissa människor gör, hur det ska specialbeställas utrustning och hur som haver.
Sätt allt på en nätlist med en strömbrytare då.
Jodah skrev:Vi är uppe ganska många per dag![]()
Just på och av knappen är extra intressant pga den lyser upp och recieverm säger klick.
Laila skrev:Eller helt enkelt start(alla glödlampa)* . . . typ.
*Det som verkar påverkas mest negativt av hög värme är välan elektrolytkondensatorer . . . som ju åsså är de som inte alltid gillar för möcke av/på-slag.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster