Skriv här eller Pm:a gärna om du vill ha lite främmande nån dag för lite ljudsnack o kaffe...
Jag är kvar här på ön tills måndag 3 juli.
Mvh/Stefan från Luleå
Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Har vi ens någon medlem därute i Östersjön?
Sväng förbi Hallstahammar så ska du få höra på Världens bästa högtalare + Världens bästa Engelska högtalare! Har du riktig tur kanske vi kan svänga förbi polaren som har världens bästa tyska högtalare också.
hifikg skrev:Har vi ens någon medlem därute i Östersjön?
Sväng förbi Hallstahammar så ska du få höra på Världens bästa högtalare + Världens bästa Engelska högtalare! Har du riktig tur kanske vi kan svänga förbi polaren som har världens bästa tyska högtalare också.
Stefanw skrev:...hmmm det var då lugnt här...trots bra hifiväder...regn alltså....![]()
Ingen faktisktian här som är fikasugen??![]()
Mvh/Stefan
Stefanw skrev:Oj, nu händer det saker...![]()
Hifikg, vi har ju träffats ifjol i samband med power meet, men det är inte omöjligt att jag hör av mig till helgen då vi ska till Västerås i år igen...dock utan raggarbilen...husvagn i år...![]()
Och boom, ja tack, jag kommer gärna förbi då jag själv har ingvars prylar, nu har jag i28 och infra Y-6.
Men vi åker till fastlandet i morgon kväll, så kanske redan ikväll?? Jag pmar mitt nummer..![]()
Och så adagio, det skulle vara jätteintressant att komma förbi, jag återkommer.![]()
Mvh/Stefan
hifikg skrev:Stefanw skrev:Oj, nu händer det saker...![]()
Hifikg, vi har ju träffats ifjol i samband med power meet, men det är inte omöjligt att jag hör av mig till helgen då vi ska till Västerås i år igen...dock utan raggarbilen...husvagn i år...![]()
Och boom, ja tack, jag kommer gärna förbi då jag själv har ingvars prylar, nu har jag i28 och infra Y-6.
Men vi åker till fastlandet i morgon kväll, så kanske redan ikväll?? Jag pmar mitt nummer..![]()
Och så adagio, det skulle vara jätteintressant att komma förbi, jag återkommer.![]()
Mvh/Stefan
Aha, men då hade du ett annat nick här på Faktiskt väl?
mx skrev:hifikg skrev:Stefanw skrev:Oj, nu händer det saker...![]()
Mvh/Stefan
Aha, men då hade du ett annat nick här på Faktiskt väl?
Tror han hette Google [Bot] då.
Stefanw skrev:Tack boom för en trevlig kväll med mycket musik och surr...![]()
Jag kom hem utan att köra på något...fick bromsa för en hare på vägen dock..
Mvh/Stefan
Stefanw skrev:Oj, nu händer det saker...![]()
Mvh/Stefan
Användare som besöker denna kategori: entt och 15 gäster