Och surround är spännande och meningarma går isär, även om hur man lämpligtvis för en givande diskussion, man får naturligtvis tycka som du vill om den saken men då får man också stå ut med att få kommentarer av samma nivå tillbaka.
Ett par av dina inlägg är riktigt fånigt skrivna och framstår som att i skydd av humorn syfta till en grupps blindhet, till varje pris prisande av "den store" osv...
Helt klart värdigt efterföljande kommentarer från många andra, även om dom också är lika onödiga och inte bidrar med något i trådens egentliga ämne, inte mina heller...
Men onödigt skrivet helt enkelt, varför ska man skriva sådana saker och antyda dylikt när responsen är på det du skrev inte märket och ägare ?!
Så du har inte alls fört din talan på det sätt som du vill påstå är min uppfattning, ditt bettende i den här tråden är JUST ett sådant som orsakar konflikter och onödigt gnabb på forumet.
Men nu räcker det för min del, poängen är gjord och det är onödigt om du tar så illa upp för det är det inte värt.