Moderator: Redaktörer
PerStromgren skrev:Intressant fras i sammanhanget: "Mycket bra ljudkvalité."
KentLindqvist skrev:Levereras med typ SD-fötter.
Kalejdokom skrev:KentLindqvist skrev:Levereras med typ SD-fötter.
"Levereras med 3M dubbelhäftande fästkuddar", det är väl typ dubbelhäftande tejp?
Maccis skrev:@perfector: Är det någon som kan monacor's produkter, så är det du som tipsar om deras produkter till höger och vänster, så varför fråga......
(stilla undran..........)
Kalejdokom skrev:KentLindqvist skrev:Levereras med typ SD-fötter.
"Levereras med 3M dubbelhäftande fästkuddar", det är väl typ dubbelhäftande tejp?
NADifierad skrev:Har för mig att något liknande cirkulerade i periferin under 80/90-talet....?
Kommer inte ihåg vem som sålde dem då.
ante_77 skrev:NADifierad skrev:Har för mig att något liknande cirkulerade i periferin under 80/90-talet....?
Kommer inte ihåg vem som sålde dem då.
Aura bass shakers?

Perfector skrev:Dom går ju bara i basen, den här ska ju gå hela registret.
Det var därför jag undrade om någon hade erfarenhet av dom.
RogerGustavsson skrev:Perfector skrev:Dom går ju bara i basen, den här ska ju gå hela registret.
Sorry, kollade inte databladet... De går dock inte i basen eftersom resonansfrekvensen är angiven till 300 Hz. Undrar hur man ska få köksluckorna att ljuda ändå upp till 20 kHz?
RogerGustavsson skrev:Perfector skrev:Dom går ju bara i basen, den här ska ju gå hela registret.
Sorry, kollade inte databladet... De går dock inte i basen eftersom resonansfrekvensen är angiven till 300 Hz. Undrar hur man ska få köksluckorna att ljuda ändå upp till 20 kHz?
Bill50x skrev:Kalejdokom skrev:KentLindqvist skrev:Levereras med typ SD-fötter.
Ja, fast fästkuddar består av ett ca en millimeter tjockt skum som det är applicerat klister på. Fäster enormt mycket bättre på lite ojämna ytor där vanlig tejp nästan bara ramlar av.
/ B
Användare som besöker denna kategori: martinw och 29 gäster