Moderator: Redaktörer
FBK skrev:Du får vänta tills LTS eventuellt testar,ingen vågar köpa innan det är godkänt då det är dyrt. Sitta med slutsteg som kanske färgar, herre min gud det går ju inteTror inte det blir testat heller, för få watt och allt för dyra.
Nattlorden skrev:FBK skrev:Du får vänta tills LTS eventuellt testar,ingen vågar köpa innan det är godkänt då det är dyrt. Sitta med slutsteg som kanske färgar, herre min gud det går ju inteTror inte det blir testat heller, för få watt och allt för dyra.
För dyrt, ja.... annars hade jag haft ett redan... LTS-test eller ej.
FBK skrev:Men när man ser priserna på de nya så blir jag lätt mörkrädd, särskilt när folk knappt hör skillnad mellan de nyaste (några här har väl sådana har jag sett) och den gamla Dac1.
FBK skrev:Det borde vara mest logiskt att investera pengen man har där de gör störst upplevd och förbättrad skillnad och det intrycket får jag inte alltid när man ser på hur folk lägger pengarna på sina anläggningar, märkligt tycker jag då. Har även sett sådant på det här forumet och det förvånar mig.
shifts skrev:Tittar man på två som får agera monoblock börjar det bli intressant tycker jag, men då är priset uppe kring 65000 kr vilket ju är en redig hög pengar.
shifts skrev:Precis och för de människor som lägger sådana pengar på slutsteg blir det då en intressant kandidat. Men 34000 kr för 100 W känns lite halvintressant. Lite mer headroom vill jag allt ha för pengarna.
Användare som besöker denna kategori: martinw och 29 gäster