Moderator: Redaktörer
Nagrania skrev::oops: Jag är nog lite dum men vad är ett F/E-test. Någon kan väl sjunga för mig så att jag förstår vad ni menar.
Nagrania skrev:Jag läser inte allt. Det finns ju annat också här i världen...eller gör det inte det?
Den logiska fortsättningen på det är ju att det då blir helt meningslöst att överhuvudtaget diskutera hifi via ett internetforum, då ingen annan har exakt samma lyssningsmiljö + "apparatpark" som du.
Hur du kommer fram till slutsatsen "att om cdspelare A låter bättre än B hemma hos dig så borde den göra det hos mig" förstår jag inte riktigt......jag är inte ens säker på att vi menar samma sak med ordet bättre, och då föll ju hela vitsen med att diskutera apparater
Magnuz skrev:Då är den ju inte välbyggd enligt min uppfattning. Ju tydligare karaktär den har desto sämre är den. Förutsatt alltså att man är ute efter oförvrängd återgivning. Är man inte det kanske man tycker den är jättebra. Jag tror dock att de flesta efter ett tag tröttnar på en produkt som tillfogar sin egen karaktär så att allt låter likartat. Åtminstone har jag upplevt det så.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster