Det är något speciellt med det hela, förutom att de utmärker sig med sina hattar och lustiga frisyrer.
Jag gillar läget med 720p bäst.

Moderator: Redaktörer
petersteindl skrev:Detta musikframförande har fängslat mig sedan jag hörde den första gången för några år sedan. På något sätt finns det power i musiken och framförandet.[ YouTube ]
Det är något speciellt med det hela, förutom att de utmärker sig med sina hattar och lustiga frisyrer.
Jag gillar läget med 720p bäst.
hifi_nirvana skrev:Nu behöver vi lite drag i tråden. Ted Nugent och Stranglehold ger mig gåshud på riktigt. Speciellt när det långa suggestiva solot i låten med hans Gibson byrdland kommer.[ YouTube ]
Neuhausen skrev:hifi_nirvana skrev:Nu behöver vi lite drag i tråden. Ted Nugent och Stranglehold ger mig gåshud på riktigt. Speciellt när det långa suggestiva solot i låten med hans Gibson byrdland kommer.[ YouTube ]
+1 på den.
Det här är annars något som jag får ståpäls av:[ YouTube ]
Wikipedia skrev:Christmas was born in Gravesend in Kent and studied at the D&B Academy of Performing Arts. After graduating in 2014,[1] she went on to make her stage debut in the West End production of the jukebox musical Lazarus.[2] She later went on to perform on cruise ships including Independence of the Seas and Quantum of the Seas where she appeared in productions including Grease and Starlight Express.[3] From 2020 to spring 2023 she was at Starlight Express in Bochum, Germany, first as ″swing″ (responsible for understudying multiple ensemble tracks and being able to replace several cast members),[4] later playing Carrie the Luggage Car.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster