Moderator: Redaktörer
Hotspur skrev:Beställde just ett par Supra Quadrax Combicon, till mina kommande stativhögtalare. De 2x2 m som jag hade innan räcker inte riktigt till, dessutom tror jag att dessa Supra håller en högre kvalitet och så ser jag ett mervärde i att kunna välja mellan spade och banan (Combicon). Ett annat plus är ju att de tillverkas i Sverige, närmare bestämt i Ljungkile. Kul att kombinera med högtalarna från Mölndal. Vad hade ni valt för kablar, om ni skulle behöva nya längder eller få anläggningen att låta liiite bättre?
Att de är svenska är bra. Lite dyra kanske.
Hotspur skrev:Vad hade ni valt för kablar, om ni skulle behöva nya längder eller få anläggningen att låta liiite bättre?
pLudio skrev:Hotspur skrev:Vad hade ni valt för kablar, om ni skulle behöva nya längder eller få anläggningen att låta liiite bättre?
Jag lyxar till det med Canare 4S11 med bananer. Spadar är helt värdelöst.
Hotspur skrev:Jag tycker oxå att spadar är kasst men tänker att kablarna kanske faller snyggare från ett par stativare? Jag testar och ser vilket som blir bäst:gafflar i högtalaränden eller bananas all over…
Hotspur skrev:Vad är det för fel på banankontakter?
pLudio skrev:Hotspur skrev:Vad hade ni valt för kablar, om ni skulle behöva nya längder eller få anläggningen att låta liiite bättre?
Jag lyxar till det med Canare 4S11 med bananer. Spadar är helt värdelöst.
Hotspur skrev:Vad är det för fel på banankontakter?
I-or skrev:För övrigt ett alldeles för vanligt problem för allehanda bananer.
Calleberg skrev:Det här är de bästa terminalerna:
Calleberg skrev:I-or skrev:För övrigt ett alldeles för vanligt problem för allehanda bananer.
Japp, nyttjar dem inte längre... för säkerhets skull, men frugan verkar gilla dem...
FBK skrev:Calleberg skrev:Det här är de bästa terminalerna:
Finns de på Biltema ? Annars går de fet bort.
Calleberg skrev:FBK skrev:Calleberg skrev:Det här är de bästa terminalerna:
Finns de på Biltema ? Annars går de fet bort.
Bättre upp, finns på Amazon, hela världens Biltema som i motsats till orginalet även levererar till dörren (om gud vill och byxorna håller).
Användare som besöker denna kategori: Neuhausen och 27 gäster