Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Köpte tvättmaskin idag. Inte fanns den på lager. Men den levereras på mindre än en vecka så va f-n. Har inte läst tester, inte provtvättat eller ens lyssnat på ljudnivån, bara köpte. Kände mig som Strmbrg.
hifikg skrev:...Kände mig som Strmbrg.
Calleberg skrev:hifikg skrev:...Kände mig som Strmbrg.
Glöm nu inte att INTE bry dig i HUR den tvättar kläder,. Möjligen kan du ponera syftet med att tvätta kläder eller kanske bara nöja dig med att kläder blir tvättade !
hifikg skrev:Calleberg skrev:hifikg skrev:...Kände mig som Strmbrg.
Glöm nu inte att INTE bry dig i HUR den tvättar kläder,. Möjligen kan du ponera syftet med att tvätta kläder eller kanske bara nöja dig med att kläder blir tvättade !
Jag köpte den. Har inte sagt att jag ska använda den.
RJohan skrev:sportbilsentusiasten skrev:RJohan skrev:Nu ska vi se:
LS3/5a Fortfarande i min ägo.
B&W DM6 Inte mina egna, men i användning
Rauna Tyr
Linn Sara
Linn Sara 9
JPW Mini Monitor
Naim SBL
Von Schweikert VR3
B&W DM602 Till Hemmabio. Slöseri med pengar.
Snell nånting surroundare. Slöseri med pengar.
Naim Intro
Royd RR3 Fortfarande i min ägo.
JBL L65A
JBL 4331B Fortfarande i min ägo. Basdelen används som sub.
KEF R100 I dagligt bruk.
Det var ju inte så många. Betydligt fler skulle det bli om jag räknade in alla bilhögtalare (alltså, inte originalmonterade).
Kul lista, väldigt olika. Vilken/vilka föredrar du?
Olika? Ja, varför byta om det blir samma.I daglig användning med musik är R100 som satteliter och en JBL som sub (I sluten låda). LS3/5a används till det de är konstruerade för, alltså tal, för TVljud och talböcker. RR3 ligger och skräpar, get ett pris nån. Så här efteråt skulle det vara kul att återbekanta sej med VR3 och Sara 9.
Användare som besöker denna kategori: Hjalmar_Branting och 30 gäster