Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
dewpo
 
Inlägg: 5240
Blev medlem: 2016-08-01

Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav dewpo » 2024-05-15 10:14

Alla vet ju att Spotify maxar ut på 320kbits komprimerat ljud :| Och det diskuteras "flitigt" huruvida detta är hörbart eller inte :| Men för att klargöra, 320kbits "problemet" är det minsta problemet om man vill få välljud från Spotify.


Här är de "större" problemen...

# Desktop applikationen saknar möjlighet att välja vilken av datorns ljudutgångar man vill använda :?
# Mobil mjukvaran saknar "vettig" EQ att justera lurarnas ljud med :evil:
# Spotify försöker att i största möjliga mån försvåra för människor som värdesätter "korrekt" ljud och vill spela upp materialet genom mjukvara som ger möjlighet till EQ och aktiv delning :roll:

Kan någon förklara för mig (som är lite dum) "-Voffor gör di på detta viset?"


Hittills så är min uppfattning om Spotify efter att ha provat i ett par dagar att det på intet sätt kan ersätta en riktig musiktjänst. Utan mest är en socialmediaplattform för ungdomar som gillar att "jamma" tillsammans :oops:
Framtiden är här... men har den blivit som vi önskade den?
Läs innan du beaktar Disclaimer-> Viktig information

Användarvisningsbild
Belker
 
Inlägg: 5373
Blev medlem: 2003-07-16
Ort: Hill St. Pct

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Belker » 2024-05-15 10:41

Med ”virtuell kabel” kan du ju mata Sporifys data till vilken mediaspelare du vill. HQPlayer t.ex. Du behöver inte ens använda datorn som gränssnitt.

Användarvisningsbild
dewpo
 
Inlägg: 5240
Blev medlem: 2016-08-01

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav dewpo » 2024-05-15 10:55

Belker skrev:Med ”virtuell kabel” kan du ju mata Sporifys data till vilken mediaspelare du vill. HQPlayer t.ex. Du behöver inte ens använda datorn som gränssnitt.


Jo, jag trixar in det i HQPlayer på det viset nu. Men jag får det inte att fungera utan att jag sätter den virtuella kabeln som standard enhet i systemet :? Vilket blir en ganska osmidig löning.
Framtiden är här... men har den blivit som vi önskade den?
Läs innan du beaktar Disclaimer-> Viktig information

Användarvisningsbild
idea
 
Inlägg: 786
Blev medlem: 2010-12-14
Ort: Gbg

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav idea » 2024-05-15 11:00

dewpo skrev:Alla vet ju att Spotify maxar ut på 320kbits komprimerat ljud :| Och det diskuteras "flitigt" huruvida detta är hörbart eller inte :| Men för att klargöra, 320kbits "problemet" är det minsta problemet om man vill få välljud från Spotify.


Här är de "större" problemen...

# Desktop applikationen saknar möjlighet att välja vilken av datorns ljudutgångar man vill använda :?
# Mobil mjukvaran saknar "vettig" EQ att justera lurarnas ljud med :evil:
# Spotify försöker att i största möjliga mån försvåra för människor som värdesätter "korrekt" ljud och vill spela upp materialet genom mjukvara som ger möjlighet till EQ och aktiv delning :roll:

Kan någon förklara för mig (som är lite dum) "-Voffor gör di på detta viset?"


Hittills så är min uppfattning om Spotify efter att ha provat i ett par dagar att det på intet sätt kan ersätta en riktig musiktjänst. Utan mest är en socialmediaplattform för ungdomar som gillar att "jamma" tillsammans :oops:


På datorn väljer du vilken ljudutgång du vill använda, är ju inget som Spotify styr eller skall styra. Du kan dock välja att inifrån Spotify välja att spela upp på en annan enhet, typ Chromecast.
Anledningen till att det inte finns någon EQ är troligen att 99,99 % av användarna inte efterfrågar detta. De vill bara spela upp musiken utan krångel.
I mina ögon är en musiktjänst någon som tillhandahåller musik. Vill jag påverka det som spelas upp så är det i spelaren jag skall göra detta. Däremot kan man ju kritisera både Windows, Apple och Android för att de är så taffliga uppspelare i standardversionerna.
Idea what a great ID

Användarvisningsbild
dewpo
 
Inlägg: 5240
Blev medlem: 2016-08-01

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav dewpo » 2024-05-15 11:11

idea skrev:
dewpo skrev:Alla vet ju att Spotify maxar ut på 320kbits komprimerat ljud :| Och det diskuteras "flitigt" huruvida detta är hörbart eller inte :| Men för att klargöra, 320kbits "problemet" är det minsta problemet om man vill få välljud från Spotify.


Här är de "större" problemen...

# Desktop applikationen saknar möjlighet att välja vilken av datorns ljudutgångar man vill använda :?
# Mobil mjukvaran saknar "vettig" EQ att justera lurarnas ljud med :evil:
# Spotify försöker att i största möjliga mån försvåra för människor som värdesätter "korrekt" ljud och vill spela upp materialet genom mjukvara som ger möjlighet till EQ och aktiv delning :roll:

Kan någon förklara för mig (som är lite dum) "-Voffor gör di på detta viset?"


Hittills så är min uppfattning om Spotify efter att ha provat i ett par dagar att det på intet sätt kan ersätta en riktig musiktjänst. Utan mest är en socialmediaplattform för ungdomar som gillar att "jamma" tillsammans :oops:


På datorn väljer du vilken ljudutgång du vill använda, är ju inget som Spotify styr eller skall styra. Du kan dock välja att inifrån Spotify välja att spela upp på en annan enhet, typ Chromecast.
Anledningen till att det inte finns någon EQ är troligen att 99,99 % av användarna inte efterfrågar detta. De vill bara spela upp musiken utan krångel.
I mina ögon är en musiktjänst någon som tillhandahåller musik. Vill jag påverka det som spelas upp så är det i spelaren jag skall göra detta. Däremot kan man ju kritisera både Windows, Apple och Android för att de är så taffliga uppspelare i standardversionerna.


De flesta "riktiga" musik-spelare tillåter att man anger en annan utgångs enhet än standardljudenheten :| Jag lyssnar inte vid datorn utan ljudet skickas vidare till vardagsrummet, via en RPI4. Kan faktiskt inte förstå att någon skulle vilja ha systemets ljud i sin musik-ström :? Inte heller så förstår jag varför man skulle vilja att musik-strömmen blockerar möjlighet till system-ljud och ljud från andra program likt webbläsaren ur dator-högtalarna!
Framtiden är här... men har den blivit som vi önskade den?
Läs innan du beaktar Disclaimer-> Viktig information

Användarvisningsbild
PerStromgren
 
Inlägg: 28129
Blev medlem: 2005-03-25
Ort: Karlstad

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav PerStromgren » 2024-05-15 11:36

Är väljljud viktigt, är väl en deikerad streamer ansluten till musikanläggningen den enda vägen att gå? Musik i en telfon måste väl ändå anses vara en nödväg? Eller en dator som kan plinga och stänga av sig när den får för sig det?

Jag tror tyvärr inte att Spotify har faktiskt-medlemmar som sin främsta målgrupp, för övrigt.
... tycker jag!

Per

Kraniet
 
Inlägg: 12581
Blev medlem: 2003-10-04
Ort: Umeå

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Kraniet » 2024-05-15 13:04

PerStromgren skrev:Är väljljud viktigt, är väl en deikerad streamer ansluten till musikanläggningen den enda vägen att gå? Musik i en telfon måste väl ändå anses vara en nödväg? Eller en dator som kan plinga och stänga av sig när den får för sig det?

Jag tror tyvärr inte att Spotify har faktiskt-medlemmar som sin främsta målgrupp, för övrigt.


Jag använder bara spotify sen några år. Men bästa sättet att spela upp det är ju direkt i förstärkaren med spotify connect.
Med min förra Marantz-stärkare så kunde jag dessutom starta musikuppspelningen direkt från telefonappen, väldigt smidigt. Men med min nuvarande NAD måste jag starta stärkaren manuellt först..
Mvh
Magnus

Användarvisningsbild
pLudio
 
Inlägg: 2438
Blev medlem: 2003-06-17
Ort: Stockholm

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav pLudio » 2024-05-15 14:18

PerStromgren skrev:Jag tror tyvärr inte att Spotify har faktiskt-medlemmar som sin främsta målgrupp, för övrigt.

Det skall inte gå att konfigurera mjukvaran fel.
Caveat auditor. If bass was "faster" it would be "treble."

Användarvisningsbild
peterh
 
Inlägg: 3532
Blev medlem: 2016-04-15
Ort: Göteborg förstås !

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav peterh » 2024-05-15 15:49

pLudio skrev:
PerStromgren skrev:Jag tror tyvärr inte att Spotify har faktiskt-medlemmar som sin främsta målgrupp, för övrigt.

Det skall inte gå att konfigurera mjukvaran fel.

Kan en mjukvara konfigureras så kan den konfigureras fel. Men hellre det än att den inte gör vad man vill.
Älskar musik, driver numera Tubular-well, välljud med garanti.

Användarvisningsbild
jonasp
Blomkålsadmin
 
Inlägg: 8205
Blev medlem: 2003-08-04

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav jonasp » 2024-05-15 16:56

Tja, jag skickar utan problem spotify-ljudet till det ljudkort jag önskar och lägger på EQ på signalen utan svårighet. Förstår inte riktigt problemet?
Grundare och VD i Acoustic Illusion AB

Användarvisningsbild
dewpo
 
Inlägg: 5240
Blev medlem: 2016-08-01

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav dewpo » 2024-05-15 20:08

jonasp skrev:Tja, jag skickar utan problem spotify-ljudet till det ljudkort jag önskar och lägger på EQ på signalen utan svårighet. Förstår inte riktigt problemet?


Utan att välja ljudkortet du önskar använda som standardenhet för ljud? Hur i så fall? Det är precis vad jag önskar att göra.
Framtiden är här... men har den blivit som vi önskade den?
Läs innan du beaktar Disclaimer-> Viktig information

Användarvisningsbild
jonasp
Blomkålsadmin
 
Inlägg: 8205
Blev medlem: 2003-08-04

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav jonasp » 2024-05-15 22:25

dewpo skrev:
jonasp skrev:Tja, jag skickar utan problem spotify-ljudet till det ljudkort jag önskar och lägger på EQ på signalen utan svårighet. Förstår inte riktigt problemet?


Utan att välja ljudkortet du önskar använda som standardenhet för ljud? Hur i så fall? Det är precis vad jag önskar att göra.


Du kan, i Windows, välja en utdataenhet för ljud på appnivå. T ex att standardljud går till Realtek och Spotify går till Scarlett 2i2. Eftersom det är inbyggt i Windows finns det ingen anledning för Spotify att implementera eget stöd för det.

Eller missförstår jag vad du är ute efter?
Bilagor
Skärmbild 2024-05-15 222323.png
Skärmbild 2024-05-15 222323.png (148.84 KiB) Visad 1182 gånger
Grundare och VD i Acoustic Illusion AB

MoonMartin
 
Inlägg: 67
Blev medlem: 2023-12-02

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav MoonMartin » 2024-05-15 23:39

Spotify, so 2010s

Tell
 
Inlägg: 2133
Blev medlem: 2015-10-27

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Tell » 2024-05-16 01:07

Wavelet eller Poweramp till din Android för att EQa Spotofy.

Användarvisningsbild
dewpo
 
Inlägg: 5240
Blev medlem: 2016-08-01

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav dewpo » 2024-05-16 07:46

jonasp skrev:
dewpo skrev:
jonasp skrev:Tja, jag skickar utan problem spotify-ljudet till det ljudkort jag önskar och lägger på EQ på signalen utan svårighet. Förstår inte riktigt problemet?


Utan att välja ljudkortet du önskar använda som standardenhet för ljud? Hur i så fall? Det är precis vad jag önskar att göra.


Du kan, i Windows, välja en utdataenhet för ljud på appnivå. T ex att standardljud går till Realtek och Spotify går till Scarlett 2i2. Eftersom det är inbyggt i Windows finns det ingen anledning för Spotify att implementera eget stöd för det.

Eller missförstår jag vad du är ute efter?

Det kände jag ej till :oops: Det var det jag sökte, tidigare :) Men nu så har mitt Spotify problem löst sig på ett ännu smidigare sätt :D
Framtiden är här... men har den blivit som vi önskade den?
Läs innan du beaktar Disclaimer-> Viktig information

BosseS
 
Inlägg: 759
Blev medlem: 2014-06-17
Ort: Molkom

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav BosseS » 2024-05-16 10:02

dewpo skrev:Kan någon förklara för mig (som är lite dum) "-Voffor gör di på detta viset?"

Frågan är bredare än så.
Varför ignorerar de alla sina kunders alla slags önskemål på ett arrogant sätt?
Varför försämrar de funktionaliteten vid varje uppdatering?
dewpo skrev:Utan mest är en socialmediaplattform för ungdomar som gillar att "jamma" tillsammans

Svaret ligger troligen där nånstans. Den är gjord för ungdomar som bara kan kommunicera med öhhh...

Användarvisningsbild
jonasp
Blomkålsadmin
 
Inlägg: 8205
Blev medlem: 2003-08-04

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav jonasp » 2024-05-16 19:39

dewpo skrev:Det kände jag ej till :oops: Det var det jag sökte, tidigare :) Men nu så har mitt Spotify problem löst sig på ett ännu smidigare sätt :D


Härligt! :D Sedan håller jag med om att Spotify har sina sidor. Det jag retar mig på mest är att den gör reklam för konserter i appen på telefonen.
Grundare och VD i Acoustic Illusion AB

Tell
 
Inlägg: 2133
Blev medlem: 2015-10-27

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Tell » 2024-05-16 22:30

BosseS skrev:
dewpo skrev:Kan någon förklara för mig (som är lite dum) "-Voffor gör di på detta viset?"

Frågan är bredare än så.
Varför ignorerar de alla sina kunders alla slags önskemål på ett arrogant sätt?
Varför försämrar de funktionaliteten vid varje uppdatering?
dewpo skrev:Utan mest är en socialmediaplattform för ungdomar som gillar att "jamma" tillsammans

Svaret ligger troligen där nånstans. Den är gjord för ungdomar som bara kan kommunicera med öhhh...

Ja den här rent idiotiska förändringen av fältet till vänster som dom av nån oklar anledning har tryckt in halva telefon-UI:t i. Är hur många som helst på deras egna forum som klagat på det o vill ha det som det var förr, men inte fan lyssnar Spotify inte :(
Men i övrigt så tycker jag Spotifys ux är ganska trevlig, speciellt om man installerar Spicetify för att snygga till o beefa upp det lite extra.

Användarvisningsbild
dewpo
 
Inlägg: 5240
Blev medlem: 2016-08-01

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav dewpo » 2024-05-23 16:37

Jag blir mer och mer förvirrad över hur Spotify tolkar en ageranden :? Programmet förslog en podcast för mig, baserat på vad vet jag ej? Jag lyssnade ett par minuter, men tyckte inta att det var något att ha. Så jag stängde av :| Nu förslår applikationer innehåll likande det jag tyckte var dåligt :? Och jag undrar försynt hur jag skall få systemet att fatta att jag ej gillade förslaget?


Var har de gömt tumme ner?
Framtiden är här... men har den blivit som vi önskade den?
Läs innan du beaktar Disclaimer-> Viktig information

Användarvisningsbild
dewpo
 
Inlägg: 5240
Blev medlem: 2016-08-01

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav dewpo » 2024-05-23 16:58

Tell skrev:Wavelet eller Poweramp till din Android för att EQa Spotofy.


Provade Wavelet, och det tycks fungera som det ska :D
Framtiden är här... men har den blivit som vi önskade den?
Läs innan du beaktar Disclaimer-> Viktig information

Användarvisningsbild
Magnuz
 
Inlägg: 12373
Blev medlem: 2003-08-08

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Magnuz » 2024-05-23 21:19

Ja Spotifys gränssnitt blir bara värre och värre. Varför får man upp en massa av deras hitte-på-listor bland sina egna listor, till exempel? Och varför måste man trycka på ”visa alla” för att se en artists alla album?

Användarvisningsbild
dewpo
 
Inlägg: 5240
Blev medlem: 2016-08-01

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav dewpo » 2024-06-12 14:59

Tell skrev:
BosseS skrev:
dewpo skrev:Kan någon förklara för mig (som är lite dum) "-Voffor gör di på detta viset?"

Frågan är bredare än så.
Varför ignorerar de alla sina kunders alla slags önskemål på ett arrogant sätt?
Varför försämrar de funktionaliteten vid varje uppdatering?
dewpo skrev:Utan mest är en socialmediaplattform för ungdomar som gillar att "jamma" tillsammans

Svaret ligger troligen där nånstans. Den är gjord för ungdomar som bara kan kommunicera med öhhh...

Ja den här rent idiotiska förändringen av fältet till vänster som dom av nån oklar anledning har tryckt in halva telefon-UI:t i. Är hur många som helst på deras egna forum som klagat på det o vill ha det som det var förr, men inte fan lyssnar Spotify inte :(
Men i övrigt så tycker jag Spotifys ux är ganska trevlig, speciellt om man installerar Spicetify för att snygga till o beefa upp det lite extra.


Nu har jag provat att JAMMA :D Det var faktiskt ganska roligt att vara flera som kunde styra uppspelningen :oops: Och allt fungerade smidigt utan att man behövde dela med sig av sitt lokala nät :|
Framtiden är här... men har den blivit som vi önskade den?
Läs innan du beaktar Disclaimer-> Viktig information

Användarvisningsbild
Ogjort
 
Inlägg: 789
Blev medlem: 2014-12-22

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Ogjort » 2024-06-13 10:40

Magnuz skrev:Ja Spotifys gränssnitt blir bara värre och värre. Varför får man upp en massa av deras hitte-på-listor bland sina egna listor, till exempel? Och varför måste man trycka på ”visa alla” för att se en artists alla album?


Sannolikt för att 98% av användarna ALDRIG söker eller väljer musik. De tar det som serveras eller "väljer" olika "moods" eller färdiga listor.
Så numera är allt som har med sök eller välj att göra totalt ignorerat.

/Anders O.
--- Ogjort producerar ljud av allehanda slag - oftast radioprogram --- ogjort.com ---

Användarvisningsbild
Magnuz
 
Inlägg: 12373
Blev medlem: 2003-08-08

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Magnuz » 2024-06-13 20:03

Ogjort skrev:Sannolikt för att 98% av användarna ALDRIG söker eller väljer musik. De tar det som serveras eller "väljer" olika "moods" eller färdiga listor.
Så numera är allt som har med sök eller välj att göra totalt ignorerat.


Tror tyvärr att du har rätt. För mig är det obegripligt.

Användarvisningsbild
Bill50x
Trevlig prick
 
Inlägg: 32110
Blev medlem: 2004-07-15
Ort: Bromma-Stockholm

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Bill50x » 2024-06-13 22:48

Magnuz skrev:
Ogjort skrev:Sannolikt för att 98% av användarna ALDRIG söker eller väljer musik. De tar det som serveras eller "väljer" olika "moods" eller färdiga listor.
Så numera är allt som har med sök eller välj att göra totalt ignorerat.
Tror tyvärr att du har rätt. För mig är det obegripligt.

Fast egentligen inte. Spotify (och liknande tjänster) är ju primärt inte en källa föra att leta musik på utan snarare en sorts radio - där man kan välja inriktning. Ungefär som att välja mellan Lugna Favoriter och Radio Bandit fast mer detaljerat.

Vi som är intresserade av musik (och inte bara vill ha den som en lugnande tapet när samtalsämnena tryter) ser naturligtvis annorlunda på saken.

/ B
När Einstein insåg att allt var relativt började han kröka på rummet.

Användarvisningsbild
Magnuz
 
Inlägg: 12373
Blev medlem: 2003-08-08

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Magnuz » 2024-06-13 23:32

Ja, jag antar att det är så. Jag tycker bara det är märkligt att man inte utnyttjar den potential som finns. Fast jag måste erkänna att jag är dålig på det själv också — det blir mest att jag lyssnar på sådant som jag redan känner till (och inte sällan redan har på CD eller LP).

Användarvisningsbild
Ogjort
 
Inlägg: 789
Blev medlem: 2014-12-22

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Ogjort » 2024-06-14 01:05

Magnuz skrev:
Ogjort skrev:Sannolikt för att 98% av användarna ALDRIG söker eller väljer musik. De tar det som serveras eller "väljer" olika "moods" eller färdiga listor.
Så numera är allt som har med sök eller välj att göra totalt ignorerat.


Tror tyvärr att du har rätt. För mig är det obegripligt.


Siffran kommer från Spotifys egen statistik. Den är något högre - men jag minns inte "komma vad"?
Men typ 98,3% eller om det var 98,7%.

Historiskt får den en att reflektera över radions roll i artisters framgångssaga.
--- Ogjort producerar ljud av allehanda slag - oftast radioprogram --- ogjort.com ---

Kermit116
 
Inlägg: 1341
Blev medlem: 2019-03-08
Ort: "08"

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav Kermit116 » 2024-06-14 07:51

Ogjort skrev:...
Historiskt får den en att reflektera över radions roll i artisters framgångssaga.

Tänk om man hade haft Spotify på 70-talet när P3 endast bestod av musik godkänd av Tommy Rander (Svensktoppen på lördagar var ju inte så roligt heller).

Drog 16meter sprängtråd på husnocken för att få mindre brusigt från Luxemburg.

(Fast i ärlighetens namn fanns det små frizoner; Soulcorner m Mats Nileskär, Jazzglimtar från New York m Clas Dahlgren. Å så Hemma hos! :D)
" ... probably the best loud-speaker in the world"

Användarvisningsbild
genstruktur
 
Inlägg: 5178
Blev medlem: 2013-01-25
Ort: Kingriver

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav genstruktur » 2024-06-14 08:24

Kraniet skrev:
PerStromgren skrev:Är väljljud viktigt, är väl en deikerad streamer ansluten till musikanläggningen den enda vägen att gå? Musik i en telfon måste väl ändå anses vara en nödväg? Eller en dator som kan plinga och stänga av sig när den får för sig det?

Jag tror tyvärr inte att Spotify har faktiskt-medlemmar som sin främsta målgrupp, för övrigt.


Jag använder bara spotify sen några år. Men bästa sättet att spela upp det är ju direkt i förstärkaren med spotify connect.
Med min förra Marantz-stärkare så kunde jag dessutom starta musikuppspelningen direkt från telefonappen, väldigt smidigt. Men med min nuvarande NAD måste jag starta stärkaren manuellt först..


Ja sådär kör jag också. Startar receivern från Spotifyappen i mobilen.

Verkar vara nytt abonnemang på gång nu:
https://www.svd.se/a/PpyzAp/ny-typ-av-s ... ng-pa-gang
Att leva ett liv, inte vinna ett krig

BosseS
 
Inlägg: 759
Blev medlem: 2014-06-17
Ort: Molkom

Re: Spotify motarbetar alla försök till välljud,,,

Inläggav BosseS » 2024-06-14 11:27

Spotify erbjuder alltså en skivhylla på 50 miljoner(?) album men inget vettigt sätt att söka?
Hur tänker de?
Sökfunktionen fungerande en gång i tiden, men gick definitivt sönder för nåt år sen.

Nästa

Återgå till Generellt om hifi


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster