Moderator: Redaktörer
distad skrev:Rollator och mässa, nej tack.
Bill50x skrev:distad skrev:Rollator och mässa, nej tack.
Fast då har du ju egen stol med dig...
/ B
distad skrev:Bill50x skrev:distad skrev:Rollator och mässa, nej tack.
Fast då har du ju egen stol med dig...
/ B
Ja, om rummen inte är små så kanske det går. Men jag har ju hoppat mässor en längre tid och måste det lyssnas på nytt så blir det enklare med butik.
Prozac skrev:Räknade till 17 utställare? Det verkar vara en kraftig tillbakagång sedan tidigare år. Är det hifi-mässan i GBG som drar till sig allt intresse pga oljepengarna?
hifikg skrev:Är det inte ganska få utställare även i år? Lite drygt 20 får jag det till o då är det en del som bara står i hallarna, som t ex H&M, LTS och Opus 3.
Börjar branschen tappa intresset för mässor? Gör vi?
hifikg skrev:Är det inte ganska få utställare även i år? Lite drygt 20 får jag det till o då är det en del som bara står i hallarna, som t ex H&M, LTS och Opus 3.
Börjar branschen tappa intresset för mässor? Gör vi?
BellsnWhistles skrev:Och en diskant som såg ut som H2606 á 450:-![]()
Mellanregistret var intressant, vad heter den principen egentligen?
AlbertHall skrev:Stärkaren ser ju ut som bakljusen på valfri elbil.
Går bort enbart på grund av det.
AlbertHall skrev:Stärkaren ser ju ut som bakljusen på valfri elbil.
Går bort enbart på grund av det.
hifikg skrev:En genomgående trend var att alla, som fick till bra ljud, spelade på rör, eller åtminstone hade rör att visa upp. Somliga fuskade med någon slags hybridförstärkare, andra gick all in på rör. Anders Pethrus Svensson, presenterade sina förstärkare, ser man på, ännu en svenska rörguru, fast den här hade jag inte kläm på. Städade konstruktioner, med rören glödande till lyssnarens glädje.
Många lirade vinyl och nästan ingen hade en CD-spelare med sig, något som en del ångrade när nätet överbelastades så strömningen hackade.
Användare som besöker denna kategori: AlbertHall, momotom och 6 gäster