Hej Sven,
Jag tackar allra hövligast för de vänliga orden och det stora förtroendet. Och utnämnd till medlem i Kompetenstrion av Hotspur av alla personer.
För en person som bara haft relativt begränsad professionell beröring med audiovärlden är detta en en enorm heder.
Jag är faktiskt i färd med att bygga ett system för eget bruk som är ganska spännande i mina egna ögon i alla fall. Kort sagt är tanken att förena finessen från ett high-end-system med slagkraften i ett PA-system. Detta för vad som i sammanhanget kan räknas som fickpengar. För att åstadkomma detta kommer jag att välja konstruktionslösningar som passar i mitt fall, men som av olika skäl inte nödvändigtvis är generellt gångbara.
Jag kanske får anledning att återkomma med detaljer senare.
Om du menar mer kommersiellt inriktade konstruktioner så är ju goda prestanda bara början (och inte ens en nödvändig förutsättning inte minst i audiosammanhang

), som du med din omfattande erfarenhet säkerligen känner till.
För övrigt är det ingen tvekan om att Faktiskt.Se besitter en inom vissa områden skyhög kunskapsbas som har få, om ens några, motstycken vad gäller Internet i alla fall. Detta faktum behöver ingen be Hotspur om ursäkt för i alla fall.