Moderator: Redaktörer
Pinnick skrev:en bra ide! en manual hur man fixar rumsakustiken kanske?Fast det blir väl ett antal böcker. kanske. Ok kass ide.
Mayro skrev:
Sedan tar manualen upp att man INTE skall använda inburnskivor... Att man skall spela sin favoritmusik vid inspelandet så högtalarna vänjer sig med den mest spelade musiken... detta skall tydligen ge ett snäpp till
Nefilim skrev:Mayro skrev:
Sedan tar manualen upp att man INTE skall använda inburnskivor... Att man skall spela sin favoritmusik vid inspelandet så högtalarna vänjer sig med den mest spelade musiken... detta skall tydligen ge ett snäpp till
Är det intelligenta högtalare???
Ursäkta, men hur kan en högtalare bli [/b]tillvand[b] till viss musik????
Förklara för mig som om jag var 5 år!
Nefilim skrev:Mayro skrev:
Pinnick skrev:Det har väl med att limmer och sånt skulle härdas på rätt sätt.Och att spela med rosa brus och sånt inte gav samma effekt.
Pinnick skrev:men om man spelar in grejor i 40 timmar så begriper inte jag hur elektroniken kan slitas så pass under dessa 40 timmar. En cd-spelare borde ju kunna snurra flera tusen timmar i sträck? En förstärkare kan väl stå på och brinna i flera år ?(förutom 2105) aja strunt det samma. står det så så kanske de är så.
NNord skrev:rön och rön, det är ju inte alltid som rön går stick i stäv med vad högtalarekonstruktören tänkt sig.
Mayro skrev:Nefilim skrev:Mayro skrev:Sedan tar manualen upp att man INTE skall använda inburnskivor... Att man skall spela sin favoritmusik vid inspelandet så högtalarna vänjer sig med den mest spelade musiken... detta skall tydligen ge ett snäpp till
fråga inte mig.. Men Iö skrev nåt instämmande i en tidigare topic...Och han kunde förklaramen det fanns tydligen fler som säger detsamma.....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 31 gäster