Missa inte en givande föreläsning!

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Kaffekoppen
Inaktiverad

Missa inte en givande föreläsning!

Inläggav Kaffekoppen » 2006-09-23 21:13

Lite allmänt om föreläsningen finns att läsa i tråden:

http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13506&postdays=0&postorder=asc&start=0

Anmälningar och information om tiden (fö Söndagen den 1/10):
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13599

I tråd lämnas endast intresseanmälningar, inga övriga kommentarer! Eventuella frågor eller kommentarer i övrigt lämnas i den översta tråden. Tack :)

Kaffekoppen
Inaktiverad

Inläggav Kaffekoppen » 2006-09-25 22:06

Påminnelse... ;)

Det ser ut att iallafall +50st deltagare!

Dessutom finns det en LTS föreläsning i Stockholm under lördagen, så det borde finnas utrymme för samåkning. Sådan tråd är skapad under Ino Audio forumsdelen.

Det är egentligen tokfel att föreläsningstrådarna hamnat där och jag hoppas det inte gör att någon missar det därför!

Användarvisningsbild
nolimitsoya
Inaktiverad

Inläggav nolimitsoya » 2006-09-25 22:14

Dessutom finns det en LTS föreläsning i Stockholm under lördagen, så det borde finnas utrymme för samåkning.

Jasså, den har jag inte blivit inbjuden till! 8O Inte heller kan jag se något om denna på LTS forum, och jag har fortfarande inte fått senaste MOLT. Vidare är epost-adressen på sidan ogiltig så jag vet inte hur jag ska få tag på rätt person heller... :roll:
Vad ska jag göra åt detta?

Förlåt för ot. :oops:

Kaffekoppen
Inaktiverad

Inläggav Kaffekoppen » 2006-09-26 13:41

Det har blirvit fel med utskicket, men som du ser finns info om LTS mötet i ena tråden som det refereras till ovan. Läs där.

Alla andra är välkomna till en troligt mycket givande föreläsning på söndagen. Det kommer finnas nybakta bullar bakade av en eminent forummedlem. Bara det är värt ett besök!

Användarvisningsbild
Audix

Inläggav Audix » 2006-09-26 14:29

nolimitssoya, om du inte redan är med på Johan Lindroos mailinglista, skicka ett mail till honom så får du information den vägen framöver.

Återgå till Generellt om hifi