Perka skrev:Morello: Jag har tröttnat på dina spydigheter och lämnar nu
detta forum. Jag vill avsluta med att citera Ingemar Stenmark
"He är int lönt o förklara nåt för nån som int begriper nånting"

Moderator: Redaktörer
Perka skrev:Morello: Jag har tröttnat på dina spydigheter och lämnar nu
detta forum. Jag vill avsluta med att citera Ingemar Stenmark
Perka skrev:
Bäst är nog att göra som du brukar göra Morello (jag är sämre på det) nämligen att alltid bara argumentera sakligt
Jösses vilken första klassens rappakalja
sprida desinformation och dogmer
Ecca skrev:Dessutom antydde han att Perka inte visste skillnaden mellan en klass-B och en klass-D förstärkare. Jag hoppas att jag slipper läsa ett osakligt inlägg från Morello.
IÖ, något nytt om SET-högtalaren? (du får säga till om jag tjatar för mycket)
IngOehman skrev:En Perka-SET-förstärkare + en SET-högtalare, skräddarsydd till just förstärkaren ifråga. Kanske under namnet "världens SET, faktiskt".
IngOehman skrev:I vilken diciplin?
dimitri skrev:Jag tror dig när du bedyrar att ett steg på solida 200W kan utan förvrängning reproducera signaler på 0.001 W med bibehållen dynamik. Men då är det min tillit till dig.
iö skrev:Den utan jämförelse tystaste och mest befriade från smuts vid låga nivåer (och nu talar jag om nivåer i trakterna av mellan en miljondels watt och ned till långt under en miljarddels watt!) förstärkare som jag träffat på gav en bit över 300 W vid klipping!![]()
![]()
![]()
![]()
En Perka-SET-förstärkare + en SET-högtalare, skräddarsydd till just förstärkaren ifråga. Kanske under namnet "världens SET, faktiskt".
Inget nytt lär det bli så länge ingen specifikt ber mig ta upp projektet
Kanske båda i byggsatser dessutom?
Ecca skrev:Utmärkt idé! Förslagsvis med Perkas , som enligt honom själv är den ljudmässigt bästa han har konstruerat. Som lycklig ägare till en 2A3-förstärkare vore det helt fantastiskt att ha en skräddarsydd högtalare till denna!
Nefilim skrev:Är det inte dags att avsluta denna tråd nu?!![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 38 gäster