Moderator: Redaktörer
Flint skrev:Komik? Vadå komik? Jag är humorbefriad. När ska jag skratta?
Är det så att ni av en bild kan utläsa hur det låter?
I så fall har jag mycket att lära och ser fram emot det.
Hur lär man sig att utvärdera ljud från en bild?
Flint skrev:Komik? Vadå komik? Jag är humorbefriad. När ska jag skratta?
Är det så att ni av en bild kan utläsa hur det låter?
I så fall har jag mycket att lära och ser fram emot det.
Hur lär man sig att utvärdera ljud från en bild?
Vox skrev:Hur kan ni se/veta att det är den på bilden synliga nätlisten som matas från det synliga vägguttaget?
Tror (har förstått) att det finns "folk" här som tolkar bilder mm utifrån sina förutfattade meningar. Har jag rätt eller har jag rätt?
![]()
Vox skrev:Hur kan ni se/veta att det är den på bilden synliga nätlisten som matas från det synliga vägguttaget?
Varför skulle den inte vara det? Det skulle ju vara ännu dummare om den går till nåt annat när det ligger en nätlist med lediga uttag precis bredvid...
Vox skrev:
Att dra slutsatser utan att ha fullständig information är komiskt, men ganska typiskt för faktiskt.se
![]()
Koffe skrev:Vox skrev:Att dra slutsatser utan att ha fullständig information är komiskt, men ganska typiskt för faktiskt.se
Det är ganska komiskt att tro att man någonsin har fullständig information.
MichaelG skrev:"Just när du trodde att mardrömen var över - Flint is back!"![]()
Välkommen!![]()
Hälsn. Michael
Flint skrev:mats skrev:Ja Flint är Kungen över HIfi en gud!
I h¤lvete heller. Jag är en sketen liten bonngrabb, eller var i alla fall en gång i tiden.
Vox skrev:Varför skulle den inte vara det? Det skulle ju vara ännu dummare om den går till nåt annat när det ligger en nätlist med lediga uttag precis bredvid...
Du kan ju omöjligt veta hur och vad som är inkopplat, om du nu inte var på plats när bilden togs.
Att dra slutsatser utan att ha fullständig information är komiskt, men ganska typiskt för faktiskt.se
![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 39 gäster