Moderator: Redaktörer
Lagom för att fira Kenwoods 60-årsjubileum som företag lanseras en Trio-anläggning med förstärkare, cd-spelare och högtalare för 36000 kronor i Japan.
Ken Wood skrev:Kenwood will be celebrating its 60th anniversary in December of this year. Kenwood has designated the period until its anniversary date, December 21, as a campaign period in its commemoration, and has implemented various campaigns. In appreciation of long-standing patronage for our products, Kenwood is pleased to announce the upcoming sale for its 60th Anniversary Models, carrying our heritage in the areas of "sound" and "wireless radio." Kenwood has identified the "TRIO MODEL" series as a prestige model bearing the highest levels of performance and class, built on various technologies and expertise that it has accumulated over many years, in combination with cutting-edge technologies, in the fields of "sound" and "wireless radio" that have represented Kenwood's core competences ever since its inception, and has decided to revive, in a limited way, the "TRIO" brand which used to be the classic high-class brand in Japan.
Hetsporren skrev:...fast är det såhär stereon ser ut (Tokyo '06) blir jag förstås tveksam:
phloam skrev:Hetsporren skrev:...fast är det såhär stereon ser ut (Tokyo '06) blir jag förstås tveksam:
Vadå, jag tycker den ser cool ut(vad är det till höger/vänster på bild??)
Morello skrev:Det där ser ju för höga farao ut som en kommunikationsradio för radioamatören.
woland skrev:MP3-förbud i offentlighet är lika angeläget som rökförbud.
Mvh
Morello skrev:woland skrev:MP3-förbud i offentlighet är lika angeläget som rökförbud.
Mvh
MP3 eller inte spelar ingen roll i detta fall, men läckaget besvärar mig mer än passiv rökning på buss eller tunnelbana.
Morello skrev:woland skrev:MP3-förbud i offentlighet är lika angeläget som rökförbud.
Mvh
MP3 eller inte spelar ingen roll i detta fall, men läckaget besvärar mig mer än passiv rökning på buss eller tunnelbana.
Koffe skrev:Det bor onda andar i parabolantenner. Jag var imot hästspårvagnen också!
Av kaffe blir man rund som en boll. Det bor onda andar i parabolantenner. Jag var imot hästspårvagnen också!
ett tips i aLL väLmening...sLuta åK KoLLeKtivt
Naqref™ skrev:Ofrivillig mp3-lyssning är en olägenhet man får tolerera om man dristar sig att nedlåta sig genom att transportera sig med proletärexpressen.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 35 gäster