Missade du det här Mayro...

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
realist

Inläggav realist » 2007-03-15 13:07

Flint skrev:Lägg ner nu Kaffekoppen. Du har trollat färdigt. Verkar inte vara så många som stöder dig i den här frågan. Inte ens dina egna partibröder.

Jeg støtter kaffekoppen 100%, en av mange, faktiskt. :wink: Saklighet synes å være mangelvare i enkelte miljøer...

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2007-03-15 13:11

svordomar försöker jag ha koll på. "många trista utalanden" är ju upp till dig att tänka om inför. JAG utalar ju vad jag anser samt tror eller tycker och vet... Vilket som eller ibland allt i ett..

Sedan om DU anser det vara "trist" så.. ja då råder jag dig att bara hoppa över vilket jag gör ofta varvid jag iofs då missar frågor .. Men jag mår ju bättre då i alla fall och är inte besviken på det trista jag slipper...

Mvh
Driver "Mayros hifidagis" med öppettider mån-fred 10,00-15-00. Lunch flexas beroende på behov.

Användarvisningsbild
Pinnick
inaktiv

Inläggav Pinnick » 2007-03-15 13:14

nu citerade du fel iofs. Men jag tror du förstår vad jag menar. Det du skrev om ekk-kabel t.ex. är trist att läsa för vem som helst. Ja det är väl lika bra att använda bamsefars ignorescript eftersom du inte förstår dig på allmänt hyfs och vett verkar det som.
lycka till.

Användarvisningsbild
Vee-Eight
Admin emeritus

Inläggav Vee-Eight » 2007-03-15 13:21

Då var frågan med all tydlighet besvarad, dvs att man inte ville svara på frågan. Dock inte det svar Kaffekoppen ville ha, men man kan inte få allt här i världen. De som fortfarande har en oskalad gås får lösa det bäst på egen hand. Därmed låses tråden då dess syfte är uppnått. Man får givetvis argumentera för en upplåsning i lämplig tråd; lycka till med det!

Bild

Slut i rutan.
- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet

Ständig sekreterare VästerGÖK

Föregående

Återgå till Generellt om hifi