Moderator: Redaktörer
Sant, vår egen tillverkning är nästan helt utslagen. Vad beror det på?
Feta handlare med två kubikmeter plånbok kanske?
Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Det är nog en annan tråd
Inte alls. Den hör ihop med den här trådens frågeställning. Följer samma funktion i förlängningen.
Birger skrev:Lägg ner nu Nin.
Killen har ju rätt i att förutsättningarna för bättre musikåtergivning ökar stort. Att det finns klåpare som ändå lyckas göra fel är en helt annan sak. Nu börjar detta med upphausandet av Denon bli lite löjligt. I mina öron är det precis lika bra och dålig som Onkyo/HK/Pioneer mm mm. Sedan att man med eran typ av test inte kan höra skillnad mellan Krell och Denver borde vara något för er lilla syjunta att fundera över.
Flint skrev:Be den förra regeringen att skicka dit dig så får du reda ut det på plats. Den nya tror jag inte bryr sig.
Birger skrev:Lägg ner nu Nin.
Killen har ju rätt i att förutsättningarna för bättre musikåtergivning ökar stort. Att det finns klåpare som ändå lyckas göra fel är en helt annan sak. Nu börjar detta med upphausandet av Denon bli lite löjligt. I mina öron är det precis lika bra och dålig som Onkyo/HK/Pioneer mm mm. Sedan att man med eran typ av test inte kan höra skillnad mellan Krell och Denver borde vara något för er lilla syjunta att fundera över.
En till som kanske borde läsa på F/E metoden mer ser jag. Om någon ska lägga ner så är det folk som klagar på en metod dom inte ens förstår!
meanmachine skrev:Varför inte bemöta kritik istället för att bara låta det rinna av
Om någon, som uppenbarligen inte har koll på hur en diffrential fungerar skulle kritisera diff-bromsen på din bil, skulle inte du undra vad han håller på med?
Flint skrev:JeLe
Och om din arbetsplats blev nedlagd på grund av konkurens från säg Kina, skulle du gilla det?
På min arbetsplats samarbetar vi friskt med Asien. Leve konkurrens och globalisering!
Användare som besöker denna kategori: entt och 28 gäster