Kaffekoppen skrev:Utveckla gärna det där. Känner mig trög idag.
Orkar inte. Lika trögt här.
Moderator: Redaktörer
Tillåt mig hålla med 102,38%. Siffran verifierad med pappa.MichaelG skrev:
Här finns inget rätt eller fel så länge man är nöjd med resultatet.
Hälsn Michael
MichaelG skrev:Flint o kaffekoppen; Betyder det (>100%) att ni tycker som jag mer än vad jag själv gör? Vad häftigt!![]()
Hälsn. Michael
Max_Headroom skrev:ørsmål: Varför säljs det inte dist-boxar med justering och kompressorer med justering inom HiFi?
Saknar ställbar komprimmeringsnivå, men det går rätt bra att få in personlig tuch av brus.Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Alla borde få okomprimerade inspelningar och ha en komprimeringsbox för personlig komprimmering hemma.
Räcker med en radio.
Kaffekoppen skrev:Saknar ställbar komprimmeringsnivå, men det går rätt bra att få in personlig tuch av brus.Flint skrev:Kaffekoppen skrev:Alla borde få okomprimerade inspelningar och ha en komprimeringsbox för personlig komprimmering hemma.
Räcker med en radio.
Flint skrev:subjektivisten skrev:Verkar som du hela tiden missuppfattar saken. Skivan ÄR originalet.
Fel. Verkliga ljud är originalet. Ljud som örat är van vid att höra "live". Ljud vi har omkring oss hela tiden i det dagliga livet. Det är referensen.
subjektivisten skrev:Flint skrev:subjektivisten skrev:Verkar som du hela tiden missuppfattar saken. Skivan ÄR originalet.
Fel. Verkliga ljud är originalet. Ljud som örat är van vid att höra "live". Ljud vi har omkring oss hela tiden i det dagliga livet. Det är referensen.
Såklart INTE! Alla skivor låter olika och ljudet från instumenten och sången ÄR olika. Så skivan ÄR originalet för just det konstverket
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 30 gäster