En stillsam natt på jobbet, så jag tog en tur på Euphonia...

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
MP_inaktiv

Inläggav MP_inaktiv » 2007-04-30 14:40

Birger skrev:Tyvärr verkar många tycka att det är mer kul att hacka på folk som testar än att testa själva men så är det nu här på faktiskt.se med ett litet mobbargäng. Detta gäng testar aldrig själva, i alla fall inget som redovisats.

Det går inte att låta bli att instämma.
Så många är det kanske inte i det lilla mobbargänget men många inlägg gör de, och ständigt dessa krav på "DIFM"

Användarvisningsbild
meanmachine
Don Placebo

Inläggav meanmachine » 2007-04-30 14:42

MP skrev:"DIFM"

Filåt en dum men vad menas. :?:
Numer egen företagare som handlar med beg hifi. Köper byter och säljer.

http://hifiguru.se
hifiguru@spray.se
https://www.facebook.com/HifigurunIVast ... ernorrland

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2007-04-30 14:54

Naqref™ skrev:
meanmachine skrev:Det är ju en utmaning. 8O Lätt att snacka men snackaså det går.

Kommer du att delta om Mayro fixar en sådant test?

MM bor kanske en rätt lång väg bort i alla fall. :lol: . Medans det väl finns en hel del folk här nere som kan delta .. Du tex är ju utvald till ordningsman..
Driver "Mayros hifidagis" med öppettider mån-fred 10,00-15-00. Lunch flexas beroende på behov.

Användarvisningsbild
lasselite

Inläggav lasselite » 2007-04-30 16:56

Mayro skrev:Men bättre sent än aldrig lasselite.. Så kalla mig du för saker bara så det känns bra för dig.
Så skall jag försöka bena ut dom eventuella betydelsefulla bitar i dina inlägg som kvarstår sedan efter ursorterandet av det som kommer dit PGA bristande förmågor.

:lol: :lol:

Å i sakfrågan föregår du med lysande exempel trots din "nivå".

Vilket tycker du själv är värst; Att du då och då kallat mig lasseliten och jag dig för myran, eller att du, substanslöst, hävdar att jag har "bristande förmågor"?

Men fine, är offentlig det upptrappning du vill ha, och det är OK med moddsen, så kör vi igång en egen bråktråd. Våra inlägg säger mer om oss själva, än om "motståndaren".
En vanlig kille med ett vanligt jobb i en vanlig stad, med en ovanligt snygg tjej

Användarvisningsbild
lasselite

Inläggav lasselite » 2007-04-30 17:00

Ohh, jaaa! Vi kan göra den till en omröstningstråd, å se vem som leder :lol:
En vanlig kille med ett vanligt jobb i en vanlig stad, med en ovanligt snygg tjej

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2007-04-30 18:29

lasselite skrev:
Mayro skrev:Men bättre sent än aldrig lasselite.. Så kalla mig du för saker bara så det känns bra för dig.
Så skall jag försöka bena ut dom eventuella betydelsefulla bitar i dina inlägg som kvarstår sedan efter ursorterandet av det som kommer dit PGA bristande förmågor.

Å i sakfrågan föregår du med lysande exempel trots din "nivå".

Vilket tycker du själv är värst; Att du då och då kallat mig lasseliten och jag dig för myran, eller att du, substanslöst, hävdar att jag har "bristande förmågor"?

Men fine, är offentlig det upptrappning du vill ha, och det är OK med moddsen, så kör vi igång en egen bråktråd. Våra inlägg säger mer om oss själva, än om "motståndaren".

hahahaha.. Asså du är fan en skoj snubbe.. Tror du min felskrivning där jag av misstag satt dit ett n på slutet av ditt nick var elakhet så vet du noll om elakhet i alla fall..

I övrigt är du en parodi på hifi intreserad snubbe.. Påminner mer om en bråksugen liten skit på krogen.. En stöddig jävla sopa. Sådana liknar dig i din stil mera än hifi intresserade snubbar gör..

Driver "Mayros hifidagis" med öppettider mån-fred 10,00-15-00. Lunch flexas beroende på behov.

Användarvisningsbild
subjektivisten
Semesterfirare

Inläggav subjektivisten » 2007-04-30 20:45

Mayro skrev:I övrigt är du en parodi på hifi intreserad snubbe.. Påminner mer om en bråksugen liten skit på krogen.. En stöddig jävla sopa. Sådana liknar dig i din stil mera än hifi intresserade snubbar gör..

Intressant med tanke på hur du hela tiden klagar på vad andra säger och att dom borde ha varningar så är du själv en spridare av dynga. 8)
Ino i32s*(med ES filter), pY-4, cr80s, Nad 208, Rotel 1090, Pioneer 668, Denon 2106.

Användarvisningsbild
subjektivisten
Semesterfirare

Inläggav subjektivisten » 2007-04-30 20:46

Mikael2, Vi säger såhär, ställer du upp på ett blindtest där vi även mäter kablarna för se om olikheterna stämmer överens med det du kanske kan skilja åt?
Ino i32s*(med ES filter), pY-4, cr80s, Nad 208, Rotel 1090, Pioneer 668, Denon 2106.

Användarvisningsbild
distad

Inläggav distad » 2007-04-30 20:57

Både du (subjektivisten) och vår vän lasselite(n) är två personer som inte ska gnälla det minsta på andras beteende på detta forum :twisted: då ni leder peronangrepps ligan överlägset här :roll:
Men tillhör man rätt sida så är man imun mot semester,så ni har inget att frukta så det är bara att ösa på... :wink:

JeLe

Inläggav JeLe » 2007-04-30 20:57

Att ni orkar. :roll:
Tidsfråga innan denna tråd låses, tyvärr.
Faktiskt.se=mobbarforum
Tack för kaffet och adjö.

Användarvisningsbild
Bamsefar

Inläggav Bamsefar » 2007-04-30 21:01

Mayro skrev:I övrigt är du en parodi på hifi intreserad snubbe.. Påminner mer om en bråksugen liten skit på krogen.. En stöddig jävla sopa. Sådana liknar dig i din stil mera än hifi intresserade snubbar gör.

Snacka om att kasta sten i glashuset...

...eller skall jag ta fram det rätta nicknamet på dig ?!
Best Regards
Bamsefar

Användarvisningsbild
subjektivisten
Semesterfirare

Inläggav subjektivisten » 2007-04-30 21:03

672 inlägg och bara inlägg för att bråka. Impad. 8)

Användarvisningsbild
Mayro_inaktiv

Inläggav Mayro_inaktiv » 2007-04-30 21:44

subjektivisten skrev:
Mayro skrev:I övrigt är du en parodi på hifi intreserad snubbe.. Påminner mer om en bråksugen liten skit på krogen.. En stöddig jävla sopa. Sådana liknar dig i din stil mera än hifi intresserade snubbar gör..

Intressant med tanke på hur du hela tiden klagar på vad andra säger och att dom borde ha varningar så är du själv en spridare av dynga. 8)

Till slut lessnar även en vuxen man tyvärr och tappar humöret. Så enkelt är det.

Användarvisningsbild
subjektivisten
Semesterfirare

Inläggav subjektivisten » 2007-04-30 23:36

Mayro skrev:Till slut lessnar även en vuxen man tyvärr och tappar humöret. Så enkelt är det.

Kollar jag i hififorumets arkiv så lär det varit många år sedan du lessna 8)

Användarvisningsbild
lasselite

Inläggav lasselite » 2007-05-01 04:21

JeLe skrev:Att ni orkar. :roll:
Tidsfråga innan denna tråd låses, tyvärr.

Det får vi inte hoppas, jag har sagt vad jag vill ha sagt :wink:

Men vad i hela friden är det du har på din bild?

Föregående

Återgå till Generellt om hifi