Moderator: Redaktörer
Hedlund skrev:Hmmmm....
Tittade igenom deras sida lite nogrannare och speciellt på "STAFF" och vad dom har för utbildningsreferenser, och arbetslivserfarenheter, och har blivit lite eftertänksam.
Dom här människorna kan vara farliga att träffa IRL...
Desperationen lyser mellan raderna..
Hedlund skrev:Att folk tror på vissa saker och är villiga att betala för det är OK, men nu har några blivit fullständigt rabiata.
subjektivisten skrev:Hedlund skrev:Att folk tror på vissa saker och är villiga att betala för det är OK, men nu har några blivit fullständigt rabiata.
Delar inte riktigt din syn på det. Om folk blir hjärntvättade av tidningar, forum, och annat att dom BEHÖVER dessa saker för att få sitt ljudliga nirvana, så är det inte direkt okej tycker jag.
subjektivisten skrev:Ja, jag har en polare som köpt kablar för ca 25 lappar, där bara strömkablarna (två) går på runt 12 lappar, till en anläggning som kostar runt 50 lappar. Jag frågan han varför så svarar han "det är bra grejer". För det är vad han läst i High fidelity och Hifi & Musik.
Det är långt ifrån alla som kan tänka helt logiskt och kritiskt utan som blir som ett flockdjur efter "ledarna".
:D...undergrad thesis at National AIAA conference: Preliminary design of long lifetime, low-thrust engine for interplanetary travel utilizing momentum transfer mechanisms in highly magnetized metal crystal bombarded by high-energy ions.
Hedlund skrev:Att folk tror på vissa saker och är villiga att betala för det är OK, men nu har några blivit fullständigt rabiata.
Nypriset för det här telefon-bedrägeriet är $60, men budgivarna i den här auktionen är uppe på $71 USD just nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://cgi.audiogon.com/cgi-bin/auc.pl?accstwek&1183597527
Det här är nytt rekord i stupiditet...
rhenrics skrev:Ganska uppenbart att detta är ett practical joke. "My wife heard it too". Säger väl allt?
i skrev:
Om man söker på Google (och kollar resten av hans sajt) så ser man att han hållit på rätt länge och även bråkat på Randi:s forum.
Verkar inte vara ett skämt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster