ee driver ni med mig? Jag vill säga att den som kallar sig mats är inte jag från Lödde. Ranefjord är du full, eller allmänt vimsig? Det var ju nästan ett år sedan du var hos mig.
Som jag nog har sagt innan så självklart var deras Accaphause och Ear tio gånger bättre. Men så kostar de också mer. Jag var bara nyfiken på rör och lite annat smått och gott. Arcam är mycket bra (när man inte får kortslutning vill säga

)
Nu mina vänner så har jag en Pioneer 565 och jag tycker den är inte ljusår bättre men ändå mot min tusen kronors cd. Ärligt talat så skulle jag vilja krama om Audio pros han som sköter tillverkningen. Hur fasen kan man få så mycket väljud ur så billiga högtalare.
När jag var hos Johan Björklund den 23 april så tog jag med mig mina Ego 414. Tänkte att de kanske låter bra där men inget mer, men gud så glatt överraskad jag blev när dom blev inkopplad till en fin och tung hemmagjord effektsteg. Vilket ljud.
edit: oj i kalopsen. Jag såg inte att inläggen var ett år gamla. Jag trodde dom var gjorda nu. Ranefjord och ni andra ni är inte vimsiga, det är jag som är vimsig och det var jag som skrev det som jag trodde var någon annan.

Jag ber så mycket om ursäkt!
Nu med Monitor Audio RX6, Yamaha 673. Ber om ursäkt för att min IQ är över den normala!