Ja, det var ju jag som skrev lite fånigt från början.mats skrev:Kaffekoppen är vi vänner ännu?
PM är en bra idé
Moderator: Redaktörer
Ja, det var ju jag som skrev lite fånigt från början.mats skrev:Kaffekoppen är vi vänner ännu?
Kaffekoppen skrev:Ja, det var ju jag som skrev lite fånigt från början.mats skrev:Kaffekoppen är vi vänner ännu?
PM är en bra idéReeltoreel vill säkert veta mer..
Kaffekoppen skrev:Det där var väl ingen annons
Det kräver ju att man själv äger apparaten, det där var, min käre Mats, en klockren rekommendation kryddat med egna erfarenheter
Kaffekoppen skrev:Det där var väl ingen annons
Det kräver ju att man själv äger apparaten, det där var, min käre Mats, en klockren rekommendation kryddat med egna erfarenheter
patrikf skrev:Kaffekoppen skrev:Det där var väl ingen annons
Se till att använda bulvan när du ska annonsera nästa gång mats.
Kaffekoppen skrev::)
Nä, det var bara ett klargörande. Hade jag varit moderator hade du fått titerln "försäljaren"
Kaffekoppen skrev:patrikf skrev:Kaffekoppen skrev:Det där var väl ingen annons
Se till att använda bulvan när du ska annonsera nästa gång mats.
Typ:
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=19147 ?
Är det du Patrik?
Det gick en dagmats skrev:Skickade pm till både Real och Mean men ingen av dom har svarat. De kunde åtminstonde svarat och sagt tack men nejtack.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 37 gäster