Vad driver dig att...

Generell diskussion om hifi och områden runt hifi.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Thomas_A
Mätdoktorn

Inläggav Thomas_A » 2004-07-18 01:59

A*s inlägg är bara sköna. Svårt att vänja sig invid men A*ck så läckra ty han förkortar någon som ngn etc. Nya tro A* är konstig, jag vet ej, men det spelar ingen roll. Jag undrar när (om?) A* ska avslöja sig på något publikt möte? (?)

EngelholmAudio_inaktiv

Inläggav EngelholmAudio_inaktiv » 2004-07-18 13:14

Hejsan,

Tack för alla svar.
Förstår att jag lagt in denna fel vilket jag lite skäms för - skulle legat under övrigt eller öppen diskussion. Sorry!

Själv skriver jag bl.a. för att det är roligt.
Ibland tycker jag att jag själv är rolig och med en dator mellan mig och Er så är det ju OK att skratta åt sina egna skämt! Det händer att jag skriver inlägg som delete'as och inte skickas in. Mest pga av att inget gott kan komma ur den postningen...men jag skrattade när jag skrev det!

I Sverige är det ibland svårt att få hjälpa till.
- Skall jag skjutsa ut dig till flygplatsen?
- Nej nej nej, jag tar bussen...
Det kan vara skönt att få GE nått ibland och på forumen kan jag få ge tips, kunskap och hjälp och det uppskattas utan att nån skall stå "skyldig" nått tillbaka.

Sen har jag dethär med det sociala som jag redan varit inne på.

Det är lärorikt inte bara inom hifi utan inom skrivandet! Att lära sig argumentera och driva på är inte fel att få "gratis"...finns dyra kurser att gå.
vänligen
// Pär Engelholm
// Engelholm Audio (.com)
// info@engelholmaudio.com

Användarvisningsbild
Audiomanikern
A*sterix

Inläggav Audiomanikern » 2004-07-18 13:54

Hej!

Ibland blir man faktiskt.se lite förvånad över hur typ schyssta ens A*ntagonister egentligen är!
Man kanske just hade tänkt sända iväg ett riktigt taggigt mot-inlägg men i sista stund taggar´n
ner, filar ner taggarna ngt o lägga dessutom in ärlig komplimang (ex, du är duktig på o va ond! ;))
Svaret man därefter får gör´n positivt överraskad o mA*n har lärt sig lite utav ödmjukhetens...
åpenbare åvokster!

Mvh A*

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör

Inläggav Nattlorden » 2004-07-18 16:40

Hmmm.... Lära, debattera och ha kul?

Fast debatterandet har gått och blivit lite tristare här sedan den generella våghöjden sjunkit. 8) (IÖ - kom tillbaka! Vi saknar dig!)

Socialt nätverkande skulle man också kunna säga att man sysslar med här... fick ju ett trevligt besök i början av året av några glada guttar härifrån och har varit på besök hos/fått returbesök av en annan. Det blir alltså inte bara datorsnack - tror många andra här har fått IRL-kontakter också.

Faktiskt.se - det alkoholfria alternativet till www.whiskyforum.se :wink:
Konceptartist Serenia på Spotify/ Youtube etc.
Rester o.dyl. som Nattlorden

Föregående

Återgå till Generellt om hifi