har själv märkt att just förstärkare är nåt jag inte bryr mig så värst mycket om. det mesta verkar vara tillverkat tillräckligt bra för mina öron, man kan säga att förstärkare är det jag oroar mig minst för. med reservation för källan, det får ju inte vara allt för dåligt där, men den oroar jag mig inte för, allt är bra där i mina öron, iaf det jag hört på.
har haft billiga denonrecievers, sonab, flertalet nad, rotel, HIIH (eller heter dom HH?) u name it, nu kör jag med en alpine 4-kanals stärkare (bil) tror den ger 25w/kanal men det räcker gott och väl tycker jag, jag har kanske känt att den inte räcker till vid 10 tillfällen dom senaste åren, men thats it, ja förstärkare är inte nåt jag oroar mig för iaf, det känns som det mesta räcker till, skulle utan problem kunna köpa en riktigt billig förstärkare, utan att blinka, och ändå bli nöjd.
vad tycker ni?
ska kanske tillägga att jag bor i lägenhet, men jag känner ändå inte att jag är tvungen att hålla tillbaks på något sätt. det har bara blivit så att man inte behöver det där allra värsta. eller ens nåt "grymt" vad gäller just förstärkare.