Moderator: Redaktörer
marbrink skrev:RogerGustavsson: Produkterna i X-serien som jag pratar om, slutar inte att tillverkas speciellt snabbt....
marbrink skrev:RogerGustavsson: Produkterna i X-serien som jag pratar om, slutar inte att tillverkas speciellt snabbt....
marbrink skrev:RogerGustavsson: Jag pratar om X-serien och den är inte mindre kortvarig än t.ex. Rotel eller Nads produkter.
Dock så kommer det nya Limited Ed. produkter från MF med jämna mellanrum, dock inte i X-serien....
Hej D,
Ja det vet jag, jag har själv skrivit så när jag beskrivit F/E och jag hoppas jag inte varit otydlig i denna tråden heller. Det jag har reagerat på är att det är dålig framgång och effektivitet i jakten på fler transparanta apparater. Om jag varit besatt (det är OK att vara och jag är det själv i vissa avseenden, besatt är lika med engagerad) och övertygad hade jag sökt vägar frammåt för att nå ett mål, ex hitta en transparant förstärkare per år. Hur man når målet är en annan fråga men det finns iaf vägar fram att testa...
dimitri skrev:För vad de gör: de rör om i en unken gryta. Låt vara att deras metoder kunde varit lite mera strömlinjeformade.
Audiomanikern skrev:Hej!
A* säga (skriva) ingen rök utan eld!

Martin skrev:Nej, inte en till V8 nerhissad i en gammal rutten 240.
marbrink skrev:Audiomanikern: Du verkar verkligen inte ha en aning om vad du snackar om....![]()
A3 och A3.2 cd-spelarna är ju inte ens i x-serien så jag förstår inte vad du snackar om....
marbrink skrev:Alla produkter upphör väl någon gång eller?![]()
Det kanske är bättre att företagen slutar utveckla produkter och aldrig kommer med nåt nytt?
marbrink skrev:Jag märker att du inte verkar så insatt i det här som du själv också säger...//
NU är du väl ändå lite fel ute?? X-series V2 tillverkades ju för tre år sedan också....
marbrink skrev:Jag vet att X-serie V3 har kommit alltså, och att V2 inte är i produktion mer...
marbrink skrev:...
Johan_Lindroos: Ok, jag förstår. Hur går det till förresten. Får ni låna alltid eller är det så att om någon köper eller har en apparat på hemlån, kan ni testa då också eller?
Användare som besöker denna kategori: martinw och 22 gäster