Moderator: Redaktörer
Dreamthief skrev:Hehee, att jag alltid lyckas blunda inför blixten![]()
![]()
![]()
Naqref skrev:Dreamthief skrev:Hehee, att jag alltid lyckas blunda inför blixten![]()
![]()
![]()
Inte alltidEller 'de' bilderna var tagna utan blixt?
Martin skrev:Det ser ju ut som att jag (till höger) och DIY-rookie (mitten) är totalt vindögda.Vad är det för konstiga reflexer?
Sorry, skrev fel.Naqref skrev:Martin skrev:Det ser ju ut som att jag (till höger) och DIY-rookie (mitten) är totalt vindögda.Vad är det för konstiga reflexer?
Hmm om det är du till höger så påminner du väldigt mycket om Latmasken
Martin skrev:Sorry, skrev fel.
NNord skrev:Så det är DU som är på de bilderna,nu känner jag igen dig![]()
hehe
sjysst med snakes
Trådfrågan: Vad har/gör Johan (gjort)
Jag tror att Johan vattnar blommorna
Dreamthief skrev:NNord skrev:Så det är DU som är på de bilderna,nu känner jag igen dig![]()
hehe
sjysst med snakes
Jupp, det e jag på "dom" bilderna som 'skall inte nämnas'![]()
Juh, fast det är egentligen inte bara ett "ormrum"...det är mer som orm, varan och sköldpaddarum...
Hahah, mer järn till blommarna? Dom såg ju starka ut..![]()
![]()
Neh, Mag säger att det va nån slags gelé....Vem vet....nja, Johan förstås, men...
![]()
Dreamthief skrev:NNord skrev:Så det är DU som är på de bilderna,nu känner jag igen dig![]()
hehe
sjysst med snakes
Jupp, det e jag på "dom" bilderna som 'skall inte nämnas'![]()
Juh, fast det är egentligen inte bara ett "ormrum"...det är mer som orm, varan och sköldpaddarum...
Hahah, mer järn till blommarna? Dom såg ju starka ut..![]()
![]()
Neh, Mag säger att det va nån slags gelé....Vem vet....nja, Johan förstås, men...
![]()
Krokodilen mår fint uppepå bokhyllan. Sen har jag ett zebraskinn också som jag skulle kunna ta fram igen. Bra att du påminde! Jag har fått det av Mormor när hon flyttade från huset i Eskilstuna där det fanns en grymt juste gillestuga. Undrar vad de egentligen hade för sig på 50/60-talet !
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 37 gäster