Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:Ocellia hos Subas lät ovanligt bra och det jag gillar hos dessa udda högtalare är den naturlighet och lätthet som musiken kommer fram.
Morello skrev:I vanlig ordning bjöd Ocelia på den mest komiska "återgivningen"- P. Barber var för andra gången förvrängd på ett sådant sätt att jag med svårighet kunde identifiera hennes röst.
Bill50x skrev:Carlsson lät bra, tiden räckte bara till 50 och 52
Vee-Eight skrev:Mässans stora nackdel OCH stora fördel på samma gång var alla nya ansikten man egentligen kände från förr. Tyvärr så blev det så mkt trevliga samtal att dagen försvann för tidigt...
petern skrev:Har själv Oa 14.3 och blev inte alls sugen på några av dom andra Carlssonlådorna efter att ha lyssnat där! Det var faktiskt väldigt förvånande!! Kanske ett tecken på rummets betydelse?
Martin skrev:Det jag tycker är intressant är att lyssna hur ljudbilden förändras när man förflyttar sig. Det säger iaf en del om hur bra högtalarna låter även om man inte känner igen musiken.
Förresten är det någon som vet vad det var för låt de spelade först i wilsonrummet, på sophia/effbi-aj? Det var någon indisk (eller något) kille som snackade i början och sedan kom en hård djupbasgång och ett långsamt drum'n'bass-beat en bit in i låten.
Det var en klassisk trum låt med lite bling i. Typ; Bling, da da da da dum dum dum, da da da da da dum dum dum da da dum, Bling, da da da dum dum dum Osv, osv......
Sanoj skrev:Det var en klassisk trum låt med lite bling i. Typ; Bling, da da da da dum dum dum, da da da da da dum dum dum da da dum, Bling, da da da dum dum dum Osv, osv......
Ahh, den gamla dängan![]()
The O-zone Percussion Group med låten Jazz Variants var det som spelades. Den finns med på Manger-skivan som kan beställas enklast på svalander.se.
// Jonas
.
Naqref™ skrev:Bill50x skrev:Carlsson lät bra, tiden räckte bara till 50 och 52
Var såg du några 50'or?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 27 gäster