Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Jag skulle bygga klart mina subbar som legat i sina kartonger i 5år nu
Ja det är början som är jobbigast. Skaffa allt virke och såga till det. Resten är relativt enkelt... Men utan bil och snickarverkstad...mats skrev:Alexi skrev:Jag skulle bygga klart mina subbar som legat i sina kartonger i 5år nu
Varför kan du inte börja med dom? Har man väl börjat så brukar det gå snabbt
Haakan_W skrev:...firman rullar mer eller mindre av sig själv (med lite hjälp av steffo....

Vad gör du med en månad
Naqref™ skrev: automatiska högtalarberäkningsmjukvara i matlab där man bara behöver mata in lite lagom mätningar på valfria element och sätta begränsningarna fysiskt och ut kommer en färdig (nåja) högtalare!
nl1970 skrev: Du skulle inte kunna göra det ändå? Nu med en tävling och allt
IngOehman skrev:Jag menade förstås 15-20 år per grej man vill göra, som man inte kommer att hinna med.
Många av dem är ju att "bli nå't" - och sedan arbeta med det under så lång tid att det känns meningsfullt.
Jag vill blir både kompositör, arkitekt, regissör och skådespelare, men kanske mest av allt läkare. Sen vill jag ju bli astronaut också, fast det är mest av egoistiska skäl.
Vh, iö
Morello skrev:Jag och Latmasken byggde en låda igår. Jag tror det tog 10 minuter ungefär. Att åka till brädgården tog ytterligare 15 minuter.![]()
Således - verkställ.
IngOehman skrev:Jag tror inte på genre-tänkande. Varken med avseende på människor, byggnader eller musik.
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster