Moderator: Redaktörer
Timbre skrev:Det handlar i slutändan om intramolekylär formation och renhet i skivans lasergenomsläppande lager.
Hur tokigt man än tycker vissa saker är, tycker jag det är trist att citera någon från ett annat forum. Men det är en rent personlig åsikt..Hetsporren skrev:Timbre skrev:Det handlar i slutändan om intramolekylär formation och renhet i skivans lasergenomsläppande lager.
Herregud!
Men, dom har ju (eufånia-grabbarna, alltså) aldrig påstått att produkten fungerar, väl? Och skulle dom inte blindtesta? Eller har jag missat nåt?
Även om blindtest varit mycket på tapeten på detta forum så kan jag inte minnas en enda gång som någon seriöst blindtestat liknande tweak i syfte att döda myterna.
Adhoc skrev:Jag fick då inte intrycket att de själva tar testen seriöst ens med någon liten förhoppning om... Läser man lösryckta citat / tyckanden här i tråden får man dock intrycket att det handlar om ett gäng nötter.
Går det bli berusad genom att äta jäsande bulldeg? -Det bildas ju etanol under jäsningsprocessen, värt å testa kanske?
woland skrev:Vee-Eight skrev:Även om blindtest varit mycket på tapeten på detta forum så kan jag inte minnas en enda gång som någon seriöst blindtestat liknande tweak i syfte att döda myterna.
Nää, och det får man väl ändå se som ett sundhetstecken. Varför ödsla tid på sådana dumheter.
Mvh
housemicke skrev:om man köper 2 chip och använder dom samtidigt, blir det dubbelt så bra ljud då???
Brickman skrev:Tycker gänget gjort ett gott försök i alla fall.
Brickman skrev:Att genomföra ett blindtest efter konstens alla regler är mycket svårt men kan vara väldigt intressant.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 34 gäster