Moderator: Redaktörer
RMA skrev:Tror nog att dom skulle kunna välja EKK som det bättre alternativet om dom inte visste vad dom lyssnade på.Samtidigt måste man ju säga att dom är rätt smarta som kan tjäna en årslön för några kablar som dom knåpat ihop för några hundringar.Detta är bara en reflektion från min sida.
Max_Headroom skrev:För övrigt anser jag dyr-kablar vara på samma avdelning som exklusiva klockor. Kul och ha för entusiaster, men helt värdelösa för t.ex. mig. (Klocka har ju nästan alla andra. Och jag själv har en i telefon. Vad fan ska jag baxa runt 50 gram skrot på handleden för? Får man räkna det som ett extra träningspass i veckan?)
dwain1 skrev:Jag tycker inte ekk är något vidare bra i min anläggning utan jag föredrar en transparent kabel som kostar 200kr metern med andra ord ingen jättedyr kabel.
subjektivisten skrev:Att folk inte skäms över lura folk på pengar!?
dwain1 skrev:I framtiden kommer jag nog byta kabel till något dyrare inom transparent. Dom flesta som köper dyrkablar gör det för att dom tycker det gör skillnad å jag har väldigt svårt å tro att du känner sig lurade. Tvärtom tycker dom att ni ska känna er lurade som verkligen tror att ekk kan jämföras med en lite bättre kabel överhuvudtaget.
Haakan_W skrev:Jax skrev:Haakan_W skrev:50gram det får du ingen klocka för
här har du en riktig klocka
Vad ska man ha den till?
1. kolla tiden
2. flasha
Affald skrev:
1. kolla tiden
2. flasha
Det var just det, flacha, bling-bling mm.
Fan HaakanW, har du blivit en sådan kärring som smäller på kjolpaket på bilen & massa annat skrot på armen, halsen, kanske bröstvårtan ock
Pure naked is the real shit for real men
meanmachine skrev:Jag menar plåtfälg och vinglös presterar bilen lika bra.
dwain1 skrev:hmm kasst ärligt så tror jag nog inte ens en kabeltilverkare har jämfört med ekk då det knappast är troligt att den skulle vara bättre enligt dom.
dwain1 skrev:Om man tittar på reference riggar runt om i världen så används inte ekk om du tittar på olika högtalartillverkare så använder dem inte heller ekk i sin reference rigg inte ens supra ply. Så uppenbarligen så hör dom också skillnad så antagligen är där skillnad också eftersom vi är så många som hör skillnad.
dwain1 skrev:Sen i mångt fall så misstänker jag stenhårt att det handlar om avundsjuka för att man inte har råd å lägga sina slantar på dyra kablar alltså så intalar min sig själv att där inte finns någon skillnad å sen utifrån det så har man vipps sparat sina slantar å kan lägga dem på något annat.
dwain1 skrev:hmm har du tänkt på att dom kanske inte lurar folk ändå?`uppenbart så finns det människor som hör skillnad tillexempel jag å jag känner mig inte lurad.
dwain1 skrev:Sen i mångt fall så misstänker jag stenhårt att det handlar om avundsjuka för att man inte har råd å lägga sina slantar på dyra kablar alltså så intalar min sig själv att där inte finns någon skillnad å sen utifrån det så har man vipps sparat sina slantar å kan lägga dem på något annat.
meanmachine skrev:Alltså är det någon som ifrågasätter en kille som köper en vinge till sin honda för 6000:- och en uppsättning fälgar till den samme för 20000:-. Jag menar plåtfälg och vinglös presterar bilen lika bra. Det behövs inget x-tra alls i eran askestillvaro.
dwain1 skrev:hmm har du tänkt på att dom kanske inte lurar folk ändå?`uppenbart så finns det människor som hör skillnad tillexempel jag å jag känner mig inte lurad.
majjen04 skrev:Men det kostar ju att ligga på topp, och sålänge jag upplever någon förbättring i min anläggning vare sig den är på "riktigt" eller ligger på ett "mentalt" plan så lägger jag ut hur mycket pengar jag vill utan att behöva "idiotförklaras" på detta forum.
Användare som besöker denna kategori: Conan, RogerGustavsson och 21 gäster