Ljudmässigt så är det ingen skillnad, och det syns inte heller någon skada när frontskydden sitter på, men det var ändå bara att ta bort annonsen samt tvinga undan impulsen att tillaga kattstuvning till lunch
Moderator: Redaktörer
phon skrev:Hur gick det med den stackars katten?
.
Strauss skrev:Tycker att katter passar rätt bra med hifi
Empress skrev:Kanske du lär dig att skaffa högtalare som står stablit i framtiden för katttens skull. Alla vet ju att katter gillar att ligga högt ibland och kunna övervaka... Självklart skall katten efter denna tragiska olycka, som var husses fel, få en skål med färska högkvalités räkor.
Strauss skrev:Tycker att katter passar rätt bra med hifi
Kevin_Mitnick skrev:Empress skrev:Kanske du lär dig att skaffa högtalare som står stablit i framtiden för katttens skull. Alla vet ju att katter gillar att ligga högt ibland och kunna övervaka... Självklart skall katten efter denna tragiska olycka, som var husses fel, få en skål med färska högkvalités räkor.
Hehehe, visserligen var det mitt fel som inte såg till att högtlarna stod säkrare, men att belöna henne känns inte helt ok.

meanmachine skrev:
"..klä ditt rum med Rockwool"
Stig Carlsson
Civ.ing.
Wideglide skrev:Min nyinskaffade tissetass på 11 veckor satt framför mina nya JBL 250 och sträckte upp tassarna, krökte rygg och skulle precis testa hållfastheten på fronttyget när jag upptäcte henne...
Tjoade så kattstackarn i ren skräck säkert förlorade tre av de nio...
Nån som har nåt seriöst tips för att slippa ha en katt med världens dyraste klösbrädor? Hon har en klösbräda indränkt med nåt katter ska gilla men den ignorerar hon...
Kevin_Mitnick skrev:
Tja, jag har tyvärr inget seriöst tips. Det verkar som ett lotteri när man skaffar katt, en del håller sig i skinnet, andra förstör allt i sin väg.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster