Moderator: Redaktörer
Britt-Gunnar skrev:jag kommer använda cd-spelare så länge som den finns i handeln för jag gillar att behöva traska bort till bokhyllan när det är dags för ny musik plus att det är roligt och blädra i skiv-häftet
Britt-Gunnar skrev:jag kommer använda cd-spelare så länge som den finns i handeln för jag gillar att behöva traska bort till bokhyllan när det är dags för ny musik plus att det är roligt och blädra i skiv-häftet
Almen skrev:Självklart är det bara en tidsfråga innan man har all musik på server. Men det hindrar inte att man kan få levererat ett snyggt häfte med bilder, texter, och annat trevligt - och då i ett format som inte styrs av en CD-skiva, utan där man faktiskt kan läsa vad som står utan fösrtoringsglas!
Jag ser fram emot det.
Britt-Gunnar skrev:jag kommer använda cd-spelare så länge som den finns i handeln
Jag väntar bara på att diverse tillverkare kommer att producera svindyra "ormolje"nätverksspelare, när man inser att försäljningen av dyra CD-avspelare dalar. Vänta bara...
Det börjar komma, men du har nog fortfarande möjlighet till stora marknadsandelar.rikkitikkitavi skrev:Britt-Gunnar skrev:jag kommer använda cd-spelare så länge som den finns i handeln för jag gillar att behöva traska bort till bokhyllan när det är dags för ny musik plus att det är roligt och blädra i skiv-häftet
lägg fjärrkontrollen i bokhyllan....
klämboxen är framtiden helt klart. Vad vi kommer se är förkonfigurerade nätverksservers bli vanligare, de kör ngn linuxapplikation + slimserver mm. Sedan laddar man dem bara med musiken. Så har man bara en snygg, tyst burk stående framme vid stereon.
Vem blir den förste att sälja paketet ?
eller är jag för sent ute?
Nja, inte här på faktiskt.se, va? http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=12661&list=full tycker jag är en ganska sansad tråd.Koffe skrev:Vad var det jag sa! För cirka ett och ett halvt år sedan gick det inte att ha en vettig diskussion om SB3:an/ eller hifi från HD. SAMTLIGA trådar urartade med "leksaks hifi", "bara skit för Mp3-generationen" osv. Det var för 1,5 år sedan...
Var har han fått den ifrån redan?!
Användare som besöker denna kategori: Conan och 20 gäster