Snacka om att man blir lurad.
http://www.youtube.com/watch?v=IUDTlvagjJA
Moderator: Redaktörer
Magnuz skrev:KarlXII skrev:138 visningar och EN (1) som är lika impad som jag.
Var det inte läckert alltså?
Jo, fast det har behandlats på faktiskt tidigare. Flera gånger tror jag t.o.m.
'-Martin- skrev:Otroligt imponerande! Faktiskt lite läskigt, särskilt när han började klippa och raka mig! Det enda som inte riktigt funkar är att projicera en "bild" framifrån, men det är ju som bekant problemet med lurar.
Max_Headroom skrev:He he... Jag öppnade länekn och dolde genast fönstret och fortsatte att jobba. Några sekunder senare här jag nåt oljud snett bakom mig, så jag vänder mig om. Inget annat än bokhyllan och inte alls någon dörr som slog igen... Imponerande!
KarlXII skrev:'-Martin- skrev:Otroligt imponerande! Faktiskt lite läskigt, särskilt när han började klippa och raka mig! Det enda som inte riktigt funkar är att projicera en "bild" framifrån, men det är ju som bekant problemet med lurar.
Jag funderade lite på det där också, men han sitter ju faktiskt på en frisersalong och där har man ju bänken och spegeln precis framför sig?
shifts skrev:Först orkade jag inte lyssna, har ju hört liknande tänkte jag, men detta var som många andra sagt riktigt riktigt bra! Jag vill ha en mindre komprimerad version!
KarlXII skrev:shifts skrev:Först orkade jag inte lyssna, har ju hört liknande tänkte jag, men detta var som många andra sagt riktigt riktigt bra! Jag vill ha en mindre komprimerad version!
Den kommer snart. Jag har den på en mp3:a, men webhotellet verkar vara nere.
KarlXII skrev:Magnuz skrev:KarlXII skrev:138 visningar och EN (1) som är lika impad som jag.
Var det inte läckert alltså?
Jo, fast det har behandlats på faktiskt tidigare. Flera gånger tror jag t.o.m.
Ähhmevaff.![]()
Var vänlig och skjut mig.
henriq91 skrev:Lyssande du på den skivan i hörlurar eller funkade det med högtalare också. försök plocka fram namnet ur minnet nu![]()
Någon mer som har hört på musik med denna inspelningsmetod?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster