Respons Art (1997 version)

Moderator: Redaktörer

dimitri skrev:Ja, kul att Response fortsätter med sin gamla koncept från 80-talet.
Rydberg, visst. Ett gammat skämt. Trodde inte att ngn skulle nappa![]()
Dimitri
Visst fixar vi till en lyssning för er.
Jag har ett par stora Grand och
Baby Grand prototyperna hemma.
Ge mig några tider som passar er
så tittar jag på mitt chemat och tar
en tid som passar.
Mvh
Tony Berntsson.
Respons Loudspeakers.
Så pratar en Stockholmare! Norge, USA och Stockholm!Johan_Lindroos skrev:Respons är klassiska högtalare. Som det verkar har Respons haft stora framgångar i Norge under senare år. Även USA har gått bra tidigare. Det vore kul om det blev lite mer känt i Stockholm också. Respons testades i Musik & Ljudteknik i slutet av åttiotalet vill jag minnas med goda omdömen. Då berömdes det neutrala ljudet och den stabila konstruktionen. Sandwichlådor var nytt och på modet då (och fortfarande bra). Dags för repris i MoLt?
Hej. Njäee, det är det väl inte. Den är rätt energirik. Dock inte så påtagligt på ex Venus'n från QRS. Å andra sidan såg jag ju diskanten så...Nattlorden skrev:Att kunna känna igen en diskant låter inte alls som en bra komplimang...![]()
Ledsen grabbar men jag orkar inte hålla i detta längre. Mejla mig så får ni adressen till Tony och kan göra en grupplyssning
dimitri skrev:Ledsen grabbar men jag orkar inte hålla i detta längre. Mejla mig så får ni adressen till Tony och kan göra en grupplyssning
OK Stefan, maila mig adressen till Tony. PM eller mail. Samt de övriga som ville vara med.
mvh
Dimitri
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster