Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Jag kollar med några av mina favorithak om de kan husera ~30personer på fredagen och erbjuda prisvärd trerättersmeny.
ah lördag då, jag fick för mig att mässan var fre-lör.petersteindl skrev:Alexi skrev:Jag kollar med några av mina favorithak om de kan husera ~30personer på fredagen och erbjuda prisvärd trerättersmeny.
Mässan är på lördag och på söndag. Har det inte varit så att det har varit middag på lördagskvällen tidigare?
MvH
Peter
Alexi skrev:Jag kollar med några av mina favorithak om de kan husera ~30personer på fredagen och erbjuda prisvärd trerättersmeny.
Det låter intressant men vad rör det sig om för meny & hur många kan de ta emot?Bill50x skrev:Det finns ett alternativ på Treskillingen vid Postmuseet i Gamla Stan. Vi "äger" stället, vi kan prova belgiskt öl inkl föreläsning. Lite musik från Björn Sunde går också att ordna - eller kanske någon vill bidra med egen musik/ljudanläggning?
Kostnad typ 250:- plus dryck...
Intressant?
/ B
Bill50x skrev:Det finns ett alternativ på Treskillingen vid Postmuseet i Gamla Stan. Vi "äger" stället, vi kan prova belgiskt öl inkl föreläsning. Lite musik från Björn Sunde går också att ordna - eller kanske någon vill bidra med egen musik/ljudanläggning?
Intressant?
/ B
Bill50x skrev:Det finns ett alternativ på Treskillingen vid Postmuseet i Gamla Stan. Vi "äger" stället, vi kan prova belgiskt öl inkl föreläsning. Lite musik från Björn Sunde går också att ordna - eller kanske någon vill bidra med egen musik/ljudanläggning?
Intressant?
/ B
petersteindl skrev:Bill50x skrev:Det finns ett alternativ på Treskillingen vid Postmuseet i Gamla Stan. Vi "äger" stället, vi kan prova belgiskt öl inkl föreläsning. Lite musik från Björn Sunde går också att ordna - eller kanske någon vill bidra med egen musik/ljudanläggning?
Intressant?
Det där verkar roligt. Jag skulle vilja prova Westvleteren 12, Westvleteren Extra 8, Struise Pannepot Reserva, Rochefort Trappistes 10, St. Bernardus Abt 12 och Struise Pannepot och Pripps blå.
Intressant?
/ B
Bill50x skrev:Ni som vill komma på middag - hör av er!
Så nu har vi iaf. ett alternativ.Förrätter:
Laxrullad med pepparrotskräm
eller
Carpacccio med ruccola, parmesan & rostade pinjenötter
Varmrätter:
Grillad kalventrecôte med ost-grappasås, vitlöksfräst svamp & rostad potatis
eller
Halstrad fjällrödingfilé med potatispuré smaksatt med Wästerbottensost samt brynt smör & örter
Efter:
Fransk chokladtårta med cointreaugrädde
2 rätter 245:-
3 rätter 285:-
Endast varmrätt 195:-
blixten_no1 skrev:nu blev man hungrig! :)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 26 gäster