Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:Självklart lägger jag ett bidrag. Helst till ett bankkonto eftersom jag aldrig använt paypal.
Vilka är fördelarna med paypal i det här fallet när det handlar om frivilliga bidrag?
KarlXII skrev:Paypal gör det enkelt.
En knapp till en websida, välja summa åsså är det klart.
Eftersom Hali bor i England kanske det är lättare än att pyssla med IBAN, jag vet faktiskt inte om det går att sätta in direkt på konto.
hali skrev:KarlXII skrev:Paypal gör det enkelt.
Eftersom Hali bor i England kanske det är lättare än att pyssla med IBAN, jag vet faktiskt inte om det går att sätta in direkt på konto.
Det gar att satta in direkt men bankerna tar ruskigt stora avgifter vilket gor det i stort satt oanvandbart for dag till dag transaktioner![]()
Paypal kanns smidigt aven om dom ockso tar en liten avgift.
i skrev:hali skrev:KarlXII skrev:Paypal gör det enkelt.
Det gar att satta in direkt men bankerna tar ruskigt stora avgifter vilket gor det i stort satt oanvandbart for dag till dag transaktioner![]()
Paypal kanns smidigt aven om dom ockso tar en liten avgift.
Med IBAN ska det väl vara en väldigt låg avgift ?
2-ch skrev:Självklart lägger jag ett bidrag. Helst till ett bankkonto eftersom jag aldrig använt paypal.
Vilka är fördelarna med paypal i det här fallet när det handlar om frivilliga bidrag?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot], FAST WebCrawler [Crawler] och 22 gäster