Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Helt rätt svarat isåfall, åtminstonde som jag tänkt mig frågan.
Om man har en subbas för .1-kanalen i hembion så skall den räknas in också, det kanske jag skall nämna.
MagnusÖstberg skrev:Har du någon smärtgräns alls?
Kostnad för filter, drivning och basmoduler skall vara inräknat.
avr7000 skrev:Mitt har nog kostat en bit över 30 lök oräknat alla itteratiner för att komma dit.... men bas är kul
Strmbrg skrev:Vet inte (ännu?) vad jag skall svara på den frågan.
Under 80 Hz känns svårt att svara på, under 40 eller så, kanske går lättare.
Har nämligen för mig att mina högtalare börjar falla drastiskt där någonstans. Åtminstone enligt pappren. Har inte brytt mig om att försöka kolla själv.
Jag vill inte i dagsläget vare sig betala något alls för, eller arbeta med att åstadkomma "mer nedåt" än det jag redan har.
Det handlar mer om en inställning än om var den ekonomiska smärtgränsen går, för min del.
Jag tycker att det nuvarande funkar fint till mina krav och till den musik jag vill lyssna på.
Att förbättra egenskaperna för teknikens egen skull har jag lessnat på.
Skall det göras så skall åtgärden bottna i en upplevd störande brist, som jag ser det.
Jag tycker att ditt rätta svar är 0 om du skall rösta.Strmbrg skrev:Vet inte (ännu?) vad jag skall svara på den frågan.
Under 80 Hz känns svårt att svara på, under 40 eller så, kanske går lättare.
Har nämligen för mig att mina högtalare börjar falla drastiskt där någonstans. Åtminstone enligt pappren. Har inte brytt mig om att försöka kolla själv.
Jag vill inte i dagsläget vare sig betala något alls för, eller arbeta med att åstadkomma "mer nedåt" än det jag redan har.
Det handlar mer om en inställning än om var den ekonomiska smärtgränsen går, för min del.
Jag tycker att det nuvarande funkar fint till mina krav och till den musik jag vill lyssna på.
Att förbättra egenskaperna för teknikens egen skull har jag lessnat på.
Skall det göras så skall åtgärden bottna i en upplevd störande brist, som jag ser det.
Jag vill inte ha en diskussionstråd om basmoduler i den här tråden, det finns det gott om redansteveo1234 skrev:Jag förstår din poäng. Men .....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster