Moderator: Redaktörer
Varför så överlägset dryg? Men jag kommer också!Nattlorden skrev:Man kanske skulle ta och dyka upp och låta sig bli besviken över att inget blivit bättre på ett decennium?man kan ju springa på trevligt folk istället.
matså skrev:Varför så överlägset dryg? Men jag kommer också!Nattlorden skrev:Man kanske skulle ta och dyka upp och låta sig bli besviken över att inget blivit bättre på ett decennium?man kan ju springa på trevligt folk istället.
hm de skulle haft mässorna på ställen där ljudet blir perfekt, bra förutsättningar.Nattlorden skrev:matså skrev:Varför så överlägset dryg? Men jag kommer också!Nattlorden skrev:Man kanske skulle ta och dyka upp och låta sig bli besviken över att inget blivit bättre på ett decennium?man kan ju springa på trevligt folk istället.
Inte dryg. Det är bara så jag upplevt de två, tre senaste mässbesöken.
penke62 skrev:Quad lät bra, och den mycket sympatiske demonstratören var väldig trevlig.
penke62 skrev:En sak måste poängteras, det stod en ensam kille med Leben-förstärkare och en-elementhögtalare. Han spelar Lise och Gertrud, livet på Nalen. Hatten av för det musikvalet.
30Hzbone skrev:
Hade hoppats att produkter från ngn av forumets konstruktörer/designers skulle vara med
men det är kanske i huvudsak leverantörer till de arrangerande företagen
(Malmö HiFi-Center/Malmsjö HiFi) som är representerade.
30Hzbone skrev:30Hzbone skrev:
Hade hoppats att produkter från ngn av forumets konstruktörer/designers skulle vara med
Men visst var det så, äggen med sin konstruktör var med [s]på[/s] i ett litet hörn,
Torrdemo men dock. Äggen är granna att titta på.
30Hzbone skrev:
penke62 skrev:Jag blev lite förvånad över hur man placerade AudioVector-högtalarna i det rummet. Jag lyssnade inte så mycket, jag blev irriterad på dels störande bakgrundsljud (lät som jordfel), att demonstratören skulle ha dörren öppen trots oljudet från dsl och slutligen hans oförmåga att koppla ihop grejorna snabbt när han bytte. Det rummet gav ett på det hela oproffsigt intryck på mig. Ja, jag är känslig när det gäller sådant.
30Hzbone skrev:30Hzbone skrev:
Men visst var det så, äggen med sin konstruktör var med [s]på[/s] i ett litet hörn,
Torrdemo men dock. Äggen är granna att titta på.
Panelguy skrev:Hur lät Martin Logans modeller då?
Användare som besöker denna kategori: Alfacruizer och 19 gäster