Moderator: Redaktörer
MichaelG skrev:Jag markerade mellan 49% och 75%. Oftast när jag sätter mig och lyssnar aktivt på musik, är det akustisk musik jag lyssnar på. Som bakgrundsmusik blir det mer blandat.
Hälsn. Michael
petersteindl skrev:Var fyller man i om det är mer än 100 %?
Bill50x skrev:petersteindl skrev:Var fyller man i om det är mer än 100 %?
Överblivet får du spara till senare när du vill bättra på statistiken... Eller sälja till någon annan som behöver putsa på siffrorna av image-skäl
/ B
celef skrev:jag lyssnar nästan aldrig på akustisk/unplugged musik
Bill50x skrev:celef skrev:jag lyssnar nästan aldrig på akustisk/unplugged musik
Synd om dig. Men du har kanske inte tillräckligt bra anläggning för att uppskatta tex "Unplugged"?
/ B
Strmbrg skrev:Det här är ju intressant.
Det är ju bara med akustiska instrument som man kan ha en någorlunda rimlig möjliget att bedöma realismen hos ljudet hemma.
RogerGustavsson skrev:Strmbrg skrev:Det här är ju intressant.
Det är ju bara med akustiska instrument som man kan ha en någorlunda rimlig möjliget att bedöma realismen hos ljudet hemma.
Tänker också i de banorna. Att man producerar musik för att återge genom högtalare blir inte riktigt samma sak.
har du fått anläggningen från min gode vän Satan?celef skrev:Bill50x skrev:celef skrev:jag lyssnar nästan aldrig på akustisk/unplugged musik
Synd om dig. Men du har kanske inte tillräckligt bra anläggning för att uppskatta tex "Unplugged"?
/ B
ja det är synd om mig för det är min anläggning som styr vad jag ska lyssna på, den skiter i vad jag tycker, riktigt taskig är den
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster