Denna nya anläggning finns i två utföranden; en med rörförstärkare och en med trisseförstärkare.
I det hypotetiska scenariot enligt ovan, lever du som idag kör med trissestärkare med den rörbaserade anläggningen och vice versa.
Vi antar att anläggningarna uppfyller kraven på önskat frekvensomfång och ljudtryck för att undvika invändningar som pekar i denna riktning.
Skulle du vara beredd att ompröva ditt val av din nuvarande anläggning till förmån för den som gav dig den bättre musikupplevelsen?
[edit]Vi kan faktiskt göra det ännu enklare om någon känner sig osäker på trådfrågan. Du får anläggningen som den står och din gamla fraktas bort. Du får till och med eventuell pekuniär mellanskillnad i handen men du slipper lägga till eventuell merkostnad.
Jag vill inte att någon ska fastna i ett "fan vad jobbigt, jag har ju lagt ner så mycket pengar och möda på mitt system, jag pallar inte att byta"-tänk.[/edit]
Jag svarade alternativ 4. För mig är upplevelsen av musiken mitt primära mål med min anläggning.
Hur ser du på saken? Rösta och kommentera!

.
 .

Jag är dock beredd att ompröva på nytt enligt trådinledningen. Utan tvekan.
 Jag är dock beredd att ompröva på nytt enligt trådinledningen. Utan tvekan.