http://www.expressen.se/leva-och-bo/hemma-hos-5/kandishem/zlatans-och-helenas-nya-lyxhus-ar-fardigt/
Moderator: Redaktörer
Tell skrev:Sex våningar på närmare tusen kvadrat för fyra pers, vilket jävla slöseri :/
sportbilsentusiasten skrev:Tell skrev:Sex våningar på närmare tusen kvadrat för fyra pers, vilket jävla slöseri :/
Avundsjuk?
Jag tycker det är kanonbra att någon renoverar den gamla kåken.
PS
Han är värd ALL framgång Zlatan.
Tell skrev:sportbilsentusiasten skrev:Tell skrev:Sex våningar på närmare tusen kvadrat för fyra pers, vilket jävla slöseri :/
Avundsjuk?
PS
Nä, bara sånt otroligt slöseri med bostadsyta. O jag tycker inte nån är värd flera miljoner i lön när det finns så mycket fattigdom i världen, speciellt inte nån som bara sparkar lite boll och som enligt uppgift ska vara så dryg, divig och egoistisk som han är.
rajapruk skrev:Nej, Zlatan tänkte inte på akustiken. Akustiken tänkte på Zlatan!
i skrev:Jag kan inte se att han varit dryg mot andra än de som förtjänat det. Eller divig på annat än ett oförargligt sätt. Eller mer egoistisk än andra fotbollsstjärnor. Men han har inte falsk blygsamhet direkt. Vilket jag ser som ett plus.
Om han är värd lönen, det avgör den som ger den.
Tell skrev:i skrev:Jag kan inte se att han varit dryg mot andra än de som förtjänat det. Eller divig på annat än ett oförargligt sätt. Eller mer egoistisk än andra fotbollsstjärnor. Men han har inte falsk blygsamhet direkt. Vilket jag ser som ett plus.
Har sett några random interjuver tidigare med honom o jo, han är dryg, onödigt dryg. Man behöver inte ens vara dryg mot dom som förtjänar det, men som den diva han är så verkar han tro att han är bättre än alla andra. O har hört av några av mina fotbollsintresserade i släkten att dom inte alls gillar honom för att han spelar väldigt själviskt.
O nej, det spelar ingen roll vem det är som ger lönen, det finns inte en jävel som är i behov av så mycket pengar. Girighet är det värsta som finns!
Tell skrev:i skrev:Jag kan inte se att han varit dryg mot andra än de som förtjänat det. Eller divig på annat än ett oförargligt sätt. Eller mer egoistisk än andra fotbollsstjärnor. Men han har inte falsk blygsamhet direkt. Vilket jag ser som ett plus.
Har sett några random interjuver tidigare med honom o jo, han är dryg, onödigt dryg. Man behöver inte ens vara dryg mot dom som förtjänar det, men som den diva han är så verkar han tro att han är bättre än alla andra. O har hört av några av mina fotbollsintresserade i släkten att dom inte alls gillar honom för att han spelar väldigt själviskt.
O nej, det spelar ingen roll vem det är som ger lönen, det finns inte en jävel som är i behov av så mycket pengar. Girighet är det värsta som finns!
hifikg skrev:Jäkligt själviskt att vinna varenda liga han spelat i *s*
Den engelska vinner han inte i år, men det är väl för att han kom in försent och blev avstängd några matcher, men visst har han gjort succé även i England. Sedan han besegrade England på Friends har de fått lite respekt för honom
Hur går det för den där Paris-klubben nuförtiden?
i skrev:Tell skrev:Har sett några random interjuver tidigare med honom o jo, han är dryg, onödigt dryg. Man behöver inte ens vara dryg mot dom som förtjänar det, men som den diva han är så verkar han tro att han är bättre än alla andra. O har hört av några av mina fotbollsintresserade i släkten att dom inte alls gillar honom för att han spelar väldigt själviskt.
Nej. Vilja att begå massmord och tortyr är det värsta som finns. Om vi nu ska använda den bedömningsskalan.
Kribban skrev:Säga vad man vill om Zlatan men jag tycker det var stort det som han gjorde för ungdomarna i Rosengård. Han glömmer inte sitt ursprung vilket är väldigt oegoistiskt enligt mig. Hur man överhuvudtaget kan ses som egoistisk när man spelar en lagidrott är rätt konstigt enligt mig.
Schysst lya! Vi får väl tipsa Zlatan om IÖ så det blir någon ordning på akustiken
Tell skrev:hifikg skrev:Jäkligt själviskt att vinna varenda liga han spelat i *s*
Den engelska vinner han inte i år, men det är väl för att han kom in försent och blev avstängd några matcher, men visst har han gjort succé även i England. Sedan han besegrade England på Friends har de fått lite respekt för honom
Vinna matcher är väl inte allt? Trodde grejen var att man spelade tillsammans o hade kul, jag skulle iaf inte tycka det var någe vidare kul att spela med nån självisk jäkel oavsett hur många mål han gjorde.
Tell skrev:hifikg skrev:Jäkligt själviskt att vinna varenda liga han spelat i *s*
Vinna matcher är väl inte allt? Trodde grejen var att man spelade tillsammans o hade kul, jag skulle iaf inte tycka det var någe vidare kul att spela med nån självisk jäkel oavsett hur många mål han gjorde.i skrev:Tell skrev:Har sett några random interjuver tidigare med honom o jo, han är dryg, onödigt dryg. Man behöver inte ens vara dryg mot dom som förtjänar det, men som den diva han är så verkar han tro att han är bättre än alla andra. O har hört av några av mina fotbollsintresserade i släkten att dom inte alls gillar honom för att han spelar väldigt själviskt.
Nej. Vilja att begå massmord och tortyr är det värsta som finns. Om vi nu ska använda den bedömningsskalan.
... massmord o tortyr som ofta grundar sig i nån slags girighet hos nån härskare. Girighet är ju grunden till väldigt mycket ondska här i världen. Meen nu är vi rätt offtopic i en tråd som i sig är rätt offtopic i den delen av forumet den ligger iTack för mig!
Sundskepsis skrev:Det ryktas om att Per Hörnell, Tiwia har fingrarna i den syltburken.
sportbilsentusiasten skrev:Tell, varför så arg på Zlatan?
Vad har han gjort dig?
Gläds åt honom istället!!
Föresten är han alls inte självisk !
Han lägger underbara passningar till medspelare.
Och kul, ja det är det att spela med honom, det säger alla!
Näää du är bara avundsjuk.
KentLindqvist skrev:...Och i och med detta har han pumpat in 150, ej inavlade sedelpressmiljoner, rätt in i svenska monetära systemet. Jag bugar.
Tell skrev:sportbilsentusiasten skrev:Tell, varför så arg på Zlatan?
Vad har han gjort dig?
Arg? Jag tycker herrn verkar ha ett alldeles för stort ego o det är inget jag vill glädjas. O nej jag är fortfarande inte avundsjuk, 1000 kvadrat för fyra pers o flera miljoner i lön är inget jag nånsin vill ha. Det är ju lika mycket slöseri som att sitta o lyssna på 24/192-filer.
hifikg skrev:Jag tror Zlatan hänger på Faktiskt. Tror t o m att jag vet vad han har för nick
rajapruk skrev:Zlatan, om du läser detta.
KentLindqvist skrev:...Och i och med detta har han pumpat in 150, ej inavlade sedelpressmiljoner, rätt in i svenska monetära systemet. Jag bugar.
DQ-20 skrev:KentLindqvist skrev:...Och i och med detta har han pumpat in 150, ej inavlade sedelpressmiljoner, rätt in i svenska monetära systemet. Jag bugar.
För att inte tänka på de som gjort renoveringen. Hantverkare i allmänhet tror jag kan tänka sig att sända en tacksamhetens tanke till de besuttna eftersom det är de som har råd att göra saker som sätter kreativiteten och yrkesskickligheten på prov. Att få göra saker som ligger gränsen av ens förmåga och sedan känna "fan vad svårt det var men det gick!"
För övrigt tycker jag Zlatan verkar ha en högst balanserad självbild. Möjligen skiljer han sig lite mot andra i det han frikostigt delar med sig av den.
/DQ-20
Tell skrev:sportbilsentusiasten skrev:Tell skrev:Sex våningar på närmare tusen kvadrat för fyra pers, vilket jävla slöseri :/
Avundsjuk?
PS
Nä, bara sånt otroligt slöseri med bostadsyta. O jag tycker inte nån är värd flera miljoner i lön när det finns så mycket fattigdom i världen, speciellt inte nån som bara sparkar lite boll och som enligt uppgift ska vara så dryg, divig och egoistisk som han är.
Tell skrev:sportbilsentusiasten skrev:Tell, varför så arg på Zlatan?
Vad har han gjort dig?
Arg? Jag tycker herrn verkar ha ett alldeles för stort ego o det är inget jag vill glädjas. O nej jag är fortfarande inte avundsjuk, 1000 kvadrat för fyra pers o flera miljoner i lön är inget jag nånsin vill ha. Det är ju lika mycket slöseri som att sitta o lyssna på 24/192-filer.
Svante skrev:Det är väl ok att tjäna mycket pengar. Det är bara det att det är fel personer som gör det. För hur mycket är det värt egentligen att sparka tåfjuttar på en boll? Det är ju bara fånigt!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster