Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Ja, det är trevligare att bläddra i en papperstidning. Har i princip bara ett par papperstidningar kvar på abonnemang, DN och MoLt. Har i snart 50 år prenummererat på Auto, Motor und Sport men sedan några år bara digitalt. Papperstidningar fyller hyllmeter snabbt om man som jag sparar på dem (inte DN förstås)! Har mängder med Sportauto, Teknikens Värld, Gute Fahrt (VAG-bilar), MotorTrend, Road & Track, Autocar. Autotest och några till som jag glömt namneen på. Sedan har vi audiotidskrifter som Hifi & Musik (och dess föregångare), Radio & Television (och dess efterföljare), Stereoplay, HiFi News & Record Review, Audio (tysk), High Fidelity (dansk) och några till. Vilken samlare man är...
RogerGustavsson skrev:Ja, det är trevligare att bläddra i en papperstidning. Har i princip bara ett par papperstidningar kvar på abonnemang, DN och MoLt. Har i snart 50 år prenummererat på Auto, Motor und Sport men sedan några år bara digitalt. Papperstidningar fyller hyllmeter snabbt om man som jag sparar på dem (inte DN förstås)! Har mängder med Sportauto, Teknikens Värld, Gute Fahrt (VAG-bilar), MotorTrend, Road & Track, Autocar. Autotest och några till som jag glömt namneen på. Sedan har vi audiotidskrifter som Hifi & Musik (och dess föregångare), Radio & Television (och dess efterföljare), Stereoplay, HiFi News & Record Review, Audio (tysk), High Fidelity (dansk) och några till. Vilken samlare man är...
RogerGustavsson skrev:Fick den digitala maj-utgåvan igår.
ErikAndersson skrev:Från en tid när det begav sig.
hifikg skrev:ErikAndersson skrev:Från en tid när det begav sig.
Oj, du ligger långt efter, du måste ha en jäkligt bra anläggning
petersteindl skrev:hifikg skrev:ErikAndersson skrev:Från en tid när det begav sig.
Oj, du ligger långt efter, du måste ha en jäkligt bra anläggning
Den kom nyss. Det är PostNord som nyss delat ut den.
hifikg skrev:O jag som inte hunnit öppna senaste H&M än, plasten har åkt av och den ligger intill lyssningsfåtöljen, men läsa samtidigt som god musik strömmar ur anläggningen är näst intill omöjligt. Får väl dra på Sven-Ingvars eller nåt.
AlbertHall skrev:hifikg skrev:O jag som inte hunnit öppna senaste H&M än, plasten har åkt av och den ligger intill lyssningsfåtöljen, men läsa samtidigt som god musik strömmar ur anläggningen är näst intill omöjligt. Får väl dra på Sven-Ingvars eller nåt.
Hennes&Mauritz ??? Vad har det med HiFi att göra?
hifikg skrev:AlbertHall skrev:hifikg skrev:O jag som inte hunnit öppna senaste H&M än, plasten har åkt av och den ligger intill lyssningsfåtöljen, men läsa samtidigt som god musik strömmar ur anläggningen är näst intill omöjligt. Får väl dra på Sven-Ingvars eller nåt.
Hennes&Mauritz ??? Vad har det med HiFi att göra?
Förstår att du inte hänger med, du skriver inte mycket om hifi. Även om du vid något tillfälle antytt att du gillar Dexter. Du får fundera ett varv till. Lycka till!
AlbertHall skrev:H&M, tycker du att det är bra?
hifikg skrev:AlbertHall skrev:H&M, tycker du att det är bra?
När jag var ny läste jag den noga i jakten på det perfekta ljudet och bläddrade förbi musiktipsen.
Numera läser jag musikavdelningen mycket noga och läser sällan om ljudprylar, jag har nått mitt mål + lite bonus.
Fast ibland gottar jag mig åt hur de vränger sig själva ut och in för att hitta på nya sätt att beskriva varför ljudprylarna i senaste numret är ännu bättre än i föregående. Vi som vet, vi vet.
AlbertHall skrev:hifikg skrev:AlbertHall skrev:H&M, tycker du att det är bra?
När jag var ny läste jag den noga i jakten på det perfekta ljudet och bläddrade förbi musiktipsen.
Numera läser jag musikavdelningen mycket noga och läser sällan om ljudprylar, jag har nått mitt mål + lite bonus.
Fast ibland gottar jag mig åt hur de vränger sig själva ut och in för att hitta på nya sätt att beskriva varför ljudprylarna i senaste numret är ännu bättre än i föregående. Vi som vet, vi vet.
Såja
hifikg skrev:AlbertHall skrev:hifikg skrev:
Såja
Vad tycker du själv?
AlbertHall skrev:hifikg skrev:AlbertHall skrev:
Såja
Vad tycker du själv?
Jag lägger inte mina pengar där.
AlbertHall skrev:Jag har en prenumeration av Stereophile. Dock saknar jag aprilnumret. Någon annan här som heller inte fått det i brevlådan?
Kanske de har problem med tanke på dagsläget.
Då läser vi den på samma sätt [emoji106]hifikg skrev:AlbertHall skrev:H&M, tycker du att det är bra?
hifikg skrev:AlbertHall skrev:hifikg skrev:
Vad tycker du själv?
Jag lägger inte mina pengar där.
Nåja, du kanske får tips i forat på hur din finner din rigg och bra musiktips.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 12 gäster